לא רק הגרסה הקלאסית: החולצות המכופתרות לקיץ הקרוב

החולצה השגרתית בדרך כלל תהיה לבנה, חלקה ועם כפתורים מקדימה, ולא סתם – החולצה האייקונית הזו היא פריט חובה בכל ארון • חוץ ממנה, יש עוד הרבה אפשרויות שיכולות להשתלב נהדר במלתחה שלנו

גולברי. מחיר: 349.90 שקלים. צילום: ליאור קסון

כשאנחנו חושבים על חולצה מכופתרת אלגנטית, אנחנו בדרך כלל נדמיין חולצה לבנה, חלקה, עם כפתורים מקדימה, ולא סתם – החולצה האייקונית הזו היא פריט חובה בכל ארון ובסיס מעולה ללוקים אלגנטיים בשלל סגנונות. חוץ מהחולצה הקלאסית, יש עוד הרבה אפשרויות שיכולות להשתלב נהדר במלתחה שלנו.

סקוץ' אנד סודה. מחיר: 480 שקלים // צילום: עירד נצר

נתחיל מהחולצה המכופתרת הלבנה, שאמנם ברור לנו איך נראית הגרסה הקלאסית, אך חוץ ממנה יש עוד מגוון אפשרויות שיוסיפו טאץ' אלגנטי יחד עם הסטייל האישי שלכן. מכיוון שבמקרה הזה הצבע לא משתנה, המשחק המעניין הוא טקסטורות וגזרות.

בין הגזרות השונות אנחנו נראה חולצות לבנות מכופתרות בגזרת אוברסייז, חולצות קרופ טופ וכמובן חולצות קלאסיות, הכוללות טוויסט קטן בשרוולים או בצווארון. מבחינת טקסטורה, ישנן חולצות לבנות מכופתרות שעשויות מחומרים שונים כולל קרושה, מלמלה ואפילו משחקי שקיפויות, כך שיש המון אופציות וכל אחת יכולה למצוא את החולצה המתאימה לה.

מארק קיין. מחיר: 1,310 שקלים // צילום: יחצ

BASH לבוטיק 77. מחיר 479 שקלים // צילום: יחצ

OMA. מחיר: 390 שקלים // צילום: הילה שייר

אולסיינטס לסטורי. מחיר: 950 שקלים // צילום: יחצ חו"ל

ברשקה. מחיר: 109.9 שקלים // צילום: יח"צ חו"ל

מעבר לצבע הלבן, אנחנו נראה בעונה הקרובה צבעים בוהקים כמו צהוב עז או ורוד, כאשר גם תכלת יהיה מאוד נוכח הקיץ. חשוב לציין שגם צבעי האדמה נשארים איתנו וכוללים חום, בז' וצבע זית. צבע קלאסי נוסף שלא יוצא מהאופנה הוא כחול ג'ינס.

Massimo Duti. מחיר: 399 שקלים // צילום: יח"צ חו"ל

גולברי. מחיר: 199 שקלים // צילום: ליאור קסון 

KHAITE ל-FACTORY54. מחיר: 2,890 שקלים. // צילום: באדיבות המותג

מנגו. מחיר: 349.90 שקלים // צילום: יח"צ חו"ל

טרנד נוסף שניתן לשים לב אליו בגזרת החולצות המכופתרות הוא הכיסים הבולטים שמושפעים מהסגנון הצבאי: שני כיסים בחלקה הקדמי של החולצה באזור החזה, המלווים בכפתור בדרך כלל. 

ריזרבד. מחיר: 179.90 שקלים // צילום: אסף לוי

MC מיטל כרמלי. מחיר: 1,180 שקלים // צילום: יריב פיין וגיא כושי

אמריקן איגל. מחיר: 229 שקלים // צילום: יח"צ חו"ל

גם מגמת הסטים ממשיכה ולכן חולצות מכופתרות רבות יגיעו כחלק מסט, אך כמובן שאתן יכולות להפריד את הסט וללבוש את החולצה ואת המכנסיים בנפרד, ובכך להתאים את הפריטים לסגנון האישי שלכן.

RAZILI. מחיר: 399 שקלים // צילום: יחצ

לי קופר. מחיר: 199.90 שקלים // צילום: דור שרון

H&O. מחיר: 79.90 שקלים // צילום: תומר לופצקו

ההדפס המוביל של העונה הוא הדפס הפסים - פריט אלגנטי, שיופיע לרוב בצורה האנכית, לעומת חולצות טי שהפסים שלהן בדרך כלל יהיו לרוחב.

קסטרו. מחיר: 129.90 שקלים // צילום: שרבן לופו

הודיס. מחיר: 169.90 שקלים // צילום: יחצ

מבחינת שרוולים אנחנו נוכל למצוא אורכים שונים ומגוונים, משרוולים ארוכים קלאסיים, דרך שרוולים שמגיעים עד המרפק ועד חולצות מכופתרות ללא שרוולים כלל שמביאות איתן טאץ' אלגנטי אך עם זאת גם קליל, מרענן ומותאם לאקלים הישראלי.

גולברי. מחיר: 229.90 שקלים // צילום: ליאור קסון

חולצות מכופתרות יכולות להתאים עם מכנסי ג'ינס, מכנסיים מחויטים, חצאיות אריג ומכנסיים קצרים בגזרות מחויטות ופחות ספורטיביות. לחולצות המכופתרות יש יכולת להרים את הטוטאל לוק ולגרום לו להיראות אלגנטי ומרשים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר