עונת הטישרטים החלה – ואלה הטרנדים המובילים

אין כמו חולצת טישרט מאווררת כדי להתחיל איתה את האביב • צמודה, רחבה, מחשוף וי או צווארון מעוגל, הגיע הזמן להוציא מהארון את הפריט האהוב עלינו

לי קופר אביב קיץ 2024 חולצה 149.90 שקלים . צילום: דור שרון

המעלות עולות וזה הזמן לשלוף מהארון את הפריט הכי אייקוני ואהוב עלינו, הטישרט. חולצת טישירט יכולה להיות בסיס ללוקים מגוונים, הכל תלוי בצבע, בגזרה ובהדפס. רבים טועים לחשוב שהטישרט הייתה איתנו מאז ומתמיד, אך האמת היא שעד שנות החמישים של המאה הקודמת היא שימשה כהלבשה תחתונה לגברים מתחת לחולצה מכופתרת.

הראשונים שהחלו ללבוש חולצות טישרט ללא חולצה מעל הם המלחים בים ובעקבותיהם בני הנוער בשנות החמישים ובעיקר החולצה האייקונית מזוהה עם ג'יימס דין והסרט "מרד הנעורים".

אולסיינטס אביב קיץ 2024, מחיר טישירט 480 שקלים / יח"צ 

סקוץ אנד סודה, מחיר: 250 שקלים / צילום: עירד נצר

אבל עזבו אתכן היסטוריה ובואו נתקדם להווה כי יש קולקציות חדשות ומלא אופציות שיכולות להתאים לכן לכל שעה, לכל איוונט ולכל לוקיישן. קבלו סקירה על הטרנדים החזקים בתחום חולצות הטי.

גזרות

הגזרה הבסיסית הישרה ממשיכה איתנו גם העונה ונותנת מקום לצבעים שונים והדפסים מגוונים, הטישרט הבסיסית היא כמו קנווס חלק שמזמין את הלובשת לייצר סביבה לוק לפי הסטייל האישי שלה.

H&O מחיר: 79.90 שקלים, צילום: שי יחזקאל

מבחינת מחשוף אנחנו נראה העונה הרבה מחשופי וי בעומקים שונים. למחשוף הוי יש הרבה יתרונות, בימים חמים הוא משחרר את אזור הצוואר ומאפשר נשימה יותר פתוחה, בנוסף מבחינה עיצובית הוא מאריך את הצוואר ומייצר עניין סביב בית החזה.

BASH לבוטיק 77, מחיר: 405 שקלים / יח"צ

גזרות נוספות שנראה חוץ מהטישרט הבסיסית הן כמובן גזרת האוברסייז וחולצות הבטן שממשיכות איתנו לעוד עונה.

הדפסים

הדפס הפסים הולך לשלוט העונה, טרנד הפסים הולך להשפיע על כל פריטי האופנה ולכן גם כמובן על חולצות הטישרט, אנחנו נראה פסים בגוונים שונים, לרוב לרוחב, אך לא רק.

קסטרו טי בוקס פסים, מחיר: 79.90 שקלים / צילום: שרבן לופו 

ציורי קווים כבר מספר עונות מקשטים את עולם האופנה והשנה אנחנו נראה הרבה חולצות פסים עם הדפסי קווים שונים, משהו בהדפסים האלה מייצר מראה מאוד אומנותי ובעל תנועה ולכן גם טישרט בגזרה בסיסית יכולה להיראות מתוחכמת ומעניינת.

Zadig & Voltaire, מחיר טישרט: 455 שקלים / יח"צ 

הדפסי חיות תמיד חלק מעולם האופנה וגם השנה אנחנו נראה חיות שונות ומגוונות מעטרות את החולצות שלנו, זו הזדמנות מצוינת לשלב כמה צבעים יחד על חולצה אחת ולבחור אחד מהצבעים ולתת לו ביטוי במכנסיים או בחצאית ליצירת אאוטפיט מושלם.

POLO RALPH LAUREN טי פסים דובי, מחיר: 679 שקלים / באדיבות המותג 

הדפס של לב על החולצה גם יקבל מקום של כבוד והוא כנראה האלמנט הכי פופולרי שנזכה לראות השנה על החולצות סביבנו, זה יכול להיות לב קטן בחלק הקדמי של החולצה או לב ענק בגב, כל אחת וכמות האהבה שבא לה לשדר לעצמה ולעולם.

גולף קולקציית ביטלס במהדורה מוגבלת, מחיר: 79.90 שקלים, צילום: דור שרון

צבעים

הצבעים הבסיסיים כמובן ממשיכים איתנו, שחור, לבן, אפור וכחול נייבי, אך אליהם מצטרפים צבעי האדמה – חום, חמרה, ניוד, ירוק זית.

טישירט קרופ NEW ERA, מחיר: 179.90 שקלים / יח"צ

בעקבות הסרט "ברבי" שממשיך להשפיע על עולם האופנה, אנחנו נזכה לראות הרבה גוונים של ורוד, מוורוד בהיר פסטלי לוורוד פוקסיה עז.

רונן חן אביב קיץ 2024, מחיר: 169 שקלים / צילום: זוהר שיטרית 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר