מה ראינו בדיוק? מאיה קיי חשפה קצת יותר מדי

הדוגמנית והחברה של החתן והכלה, טליה עובדיה ושחף רז, בחרה בחצאית שלא השאירה מקום לדמיון, אביבית בר זוהר בלוק של חדר שינה ונטלי דדון בפריט שאסור להגיע איתו לחתונה • זהירות, ביקורת אופנה לפניכם

מאיה קיי. צילום: אור גפן

זוכת "האח הגדול" טליה עובדיה נישאה אמש (שלישי) לבחיר ליבה שחף רז, אותו הכירה במהלך העונה שבה זכתה, באולם "לאגו" שבראשון לציון וכל החברים הטובים הגיעו לחגוג איתם את היום המאושר.

רגע לפני שנתמקד במה לבשו הסלבס, כלת האירוע בחרה בשלוש שמלות שונות בעיצובו של אלון ליבנה. השמלה הראשונה בסגנון קלאסי, בעלת מחוך צמוד ושובל נשפך עד לרצפה כאשר באזור המותן פרח ענק. השיער היה אסוף בחלקו לאחור וטליה נראתה ככלה האולטימטיבית ושידרה רומנטיקה במיטבה.

טליה עובדיה ושחף רז, רגע לפני החופה / צילום: עידן חסון

השמלה השנייה מעט יותר אדג'ית מבד תחרה חצי שקוף בעלת גזרת מחוך המזוהה עם אלון ליבנה, צמודה לכל אורכה כאשר המבנה המודגש של המחוך בחלק העליון יוצר עניין ומשחק עם סגנון הארט-דקו  ומתיישבת באופן מושלם על גופה של טליה.

מושלמת. טליה עובדיה בשמלה השנייה / צילום: עידן חסון

השמלה השלישית נועדה לשלבי המסיבה של החתונה, בעלת גזרת סטרפלס, אורך מיני ושוב האלמנט של הפרח באזור המותן. אכן, הצליח לה בכל השמלות שנבחרו.

טליה בשמלה השלישית / צילום: עידן חסון

ועכשיו, לחלק הפחות אומנותי. אביבית בר זוהר הלכה על לוק שחור שמזכיר את חדר השינה. מדובר בחזייה שמתחברת לסוג של אוברול ארוך עם מפתח בבטן, כאשר מעל הבגד היא הוסיפה חלוק מאותו הבד. לא הצלחנו להבין את הבחירה שמתאימה יותר ללילה עם בן הזוג ופחות לחתונה.

אביבית בר זוהר / צילום: אור גפן

עוד מראה מסעיר הגיע מכיוונה של מאיה קיי שבחרה להגיע עם חזייה בצבע אדום מבד מבריק וסוג של חצאית תואמת שחושפת חצי ישבן. כדי לסגור את הסטייל היא ענדה קולר אדום מאותו הבד. נראה כי האורחת התבלבלה באירוע – לא מדובר במסיבה נועזת, אלא בחתונה. את הפרובוקטיביות אפשר היה להשאיר למקום אחר.

מאיה קיי / צילום: אור גפן

ליאל אלי לעומת זאת, עושה את זה נכון – אותו הסגנון כמו של מאיה קיי, אבל מסודר ועם סטייל. חצאית אדומה מבד מבריק שנשפכת עד לרצפה, מחוך אדום עם קשירה בכתפיים וקולר אדום.

ליאל אלי / צילום: אור גפן

עינב בובליל הציגה מיש-מש לא ברור של טופ מחוך בצבע שחור מבריק עם חצאית סאטן בעלת שסע עמוק ואקסטרה בד באזור המותן. את הלוק היא בחרה לסיים בנעלי פלטפורמה בשחור בוהק שנראות קטנות מדי על כף הרגל, ואולי זו הסיבה שהיא נפלה כבר בכניסה לאירוע.

עינב בובליל / צילום: אור גפן

אם יש משהו שממש לא לובשים לחתונה זה מכנסי ג'ינס. נטלי דדון, אמורה לדעת שגם אם בחרת בטופ נוצץ, מכנסי ג'ינס הם לא הפריט המתאים לאירוע הזה.

נטלי דדון / צילום: אור גפן

אז איך בכל זאת מגיעים לחתונה של קיץ כשאת רוצה לתפוס את עדשת הפפראצי לטובה? אפשר ללמוד מאן זיוי ושמלת הקולר הירוקה – חוץ מהתיק שנראה לא קשור בכלל, עדיף היה קלאץ' קטן שמחזיקים ביד כדי לא להעמיס על אזור הצוואר.

אן זיוי / צילום: אור גפן

אבל מי שעושה את זה הכי נכון זה גל גברעם בשמלה צמודה עם כתפיות דקות בצבע צהוב זוהר, נעלי עקב מחודדות בצבע מטאלי ותיק יד בצבע לבן. דווקא הפשוט לכאורה, עובד הכי טוב.

גל גברעם / צילום: אור גפן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר