מצאו אהבה בריאליטי: צפו בחתונתם של טליה עובדיה ושחף רז

זוכת "האח הגדול" ואחד המתמודדים הבולטים בעונה שבה ניצחה, נישאו באופן רשמי • איזו להקה הופיעה באירוע ומי הזמר ששר את שיר הכניסה לחופה שלהם? כל הפרטים

בעל ואישה: טליה עובדיה ושחף רז התחתנו

זוכת "האח הגדול" טליה עובדיה נישאה הערב (רביעי) לבחיר ליבה שחף רז, אותו הכירה במהלך העונה שבה זכתה, באולם "לאגו" שבראשון לציון.

טרם החתונה, עובדיה פרסמה תמונות שלה בשמלת החתונה שלה, אותה עיצב אלון ליבנה. אורטל אלימלך איפרה את הכלה המאושרת ושגיא דהרי עיצב את השיער שלה. כל אחד מבני הזוג הנרגשים לווה לחופה על ידי הוריו.

מתרגשים בשבילכם. עובדיה ורז, הערב, צילום: עידן חסון

החתן והכלה לוו לחופה על ידי הזמר רותם חן. האורחים שהגיעו לחתונה ירקדו ברחבה לצלילי הדי.ג'יי. איתי גלו ולגם יהנו מהופעה של להקת טיפקס. אלו מהאורחים שיישארו עד לשעות המאוחרות של החגיגה, יוכלו ליהנות מתקלוט של שחר עובדיה, אחיה הקטן של טליה. את החתונה תפיק אופיר אלסטר, בעלת "אופיר הפקות".

טליה נכנסת לחופה לצד הוריה // צילום: ללא קרדיט

שחף נכנס לחופה כשהוריו לצדו // צילום: ללא קרדיט

בשבוע שעבר, עובדיה נשאלה על ידי עוקביה באינסטגרם אם חששה שהחתונה תתבטל בשל המצלמה הביטחוני, ועל כך היא השיבה בחיוב. "יש סיטואציות אפשריות שאנחנו לוקחים בחשבון כמו שהחתונה תדחה. אני בן אדם סופר מאמין, אני באמת מאמינה שהכל מלמעלה, הכל מכוון והכל לטובה. אז גם אם יידחה טיפה-לפה טיפה לשם, נכון, זה מבאס כי הכל כבר סגור ומוכן, אבל אני אקבל באהבה כל סיטואציה", כתבה. "יש מלא כלות שכתבו לי 'טליה, את לא מפחדת? מה יהיה?'. אני משתדלת לא להתעסק בזה, וגם אם יקרה – אני מקבלת באהבה. ממליצה לכם לראות את זה ככה בכללי, לגבי כל קטגוריות החיים. להאמין באמונה שלמה שכל מה שקורה הוא מדויק. כל מה שקרה לי, שהיה נראה לי כמו סוף העולם, השתבש לטובה".

טליה עובדיה ושחף רז נפגשים לראשונה בלבוש חגיגי, לפני חתונתם, היום // צילום: עידן חסון

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר