אחרי ששיתפה כי מאז תחילת המלחמה היא העלתה לפחות שישה קילוגרמים, נראה כי כוכבת העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון", מור רדמי, לא נותנת לזה להפריע לנו והבוקר (רביעי) היא התייצבה על סט הצילומים לקמפיין בגדי ים.
רדמי נבחרה להוביל את קמפיין בגדי הים של קיץ 2024 למותג הישראלי "זוהרה", לצידה של ענת הראל ודוגמניות נוספות. זה מספר חודשים שרדמי מקיימת שיתוף פעולה עם המותג, וכעת הוחלט להרחיבו.

מור רדמי בקמפיין בגדי ים ל"זוהרה" / צילום: ליאור קסון
"רדמי מייצגת את הערכים של זוהרה", אומרים במותג. "היא אישה קרייריסטית, המחפשת בגדי ים התואמים את סגנון חייה האקטיבי, ובטח שיתאימו לאהבתה הגדולה לכדורעף חופים".

מור רדמי בקמפיין בגדי ים ל"זוהרה" / צילום: ליאור קסון
רדמי, שביום יום מתחזקת קריירה מצליחה בחברת פייסבוק, אומרת כי "אין יותר מגניב מלעשות קמפיין בגדי ים ולייצג נשים אמיתיות על כל גווניהן. אני מאוד גאה בגוף שלי ושלמה עם עצמי ואני תמיד שמחה להראות את זה. גם עבורי וגם כי אני יודעת שזה עוזר לאחרות להרגיש שהן נורמטיביות ונהדרות כפי שהן".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו