בשמלה מהאגדות: נטלי פורטמן במראה עוצר נשימה

השחקנית הגיעה לטקס פרסי גותה'אם בשמלת סטרפלס כסופה עם רקמה צבעונית של מותג היוקרה דיור • השמלה תפסה את מרכז הבמה על השטיח האדום

נטלי פורטמן. צילום: רויטרס

פרסי גות'האם תמיד היו ערב שבו כוכבי הסרטים העצמאיים מתכנסים כדי לחגוג את ההישגים הקולנועיים של השנה. אמש (שני) האירוע קיבל תפנית נוספת לכיוון אופנה עילית, כאשר העיצובים האחרונים של דיור, פרי ידיה של מריה גרציה צ'יורי, תפסו את מרכז הבמה על השטיח האדום בניו יורק.

בשעה שכולנו היינו דבוקים למסכי הטלוויזיה וערוצי החדשות כדי לצפות בשחרורם של 11 חטופים ישראלים משבי חמאס, פורטמן, שהקריירה שלה משתרעת על פני הופעות קולנעיות שזכו לשבחים, הופיעה ביצירה עוצרת נשימה של דיור הוט קוטור.

שמלת הסטרפלס שחשפה את החלק העליון של גופה, רקומה בפריטים צבעוניים על רקע בד כסוף. הרקמה הצבעונית יצרה הצהרה של אומנות המשקפת את ההקפדה לפרטים הקטנים של המותג דיור.

נטלי פורטמן בדיור / צילום: רויטרס

תחת החזון של מריה גרציה צ'יורי, דיור ממשיכה להגדיר מחדש את האלגנטיות. המחויבות של המותג למצוינות הוצגה במלואה בטקס הפרסים וחיזקה את הקשר העמוק בין מלאכת האופנה העילית לאמנות הסיפור.

רקמת פרחים עדינה וצבעוניות שעשויה במלאכת מחשבת / צילום: רויטרס

סרטה החדש של פורטמן "הצצה ליחסים" כבר זכה לשבחים כשהתחרה בפסטיבל קאן האחרון. פורטמן מגלת בסרט שחקנית מפורסמת בשם אליזבת, שנוסעת לג'ורג'יה על מנת לפגוש וללמוד על חייה של גרייסי, אישה שנויה במחלוקת שאותה היא אמורה לגלם בסרט. כשאליזבת משתלבת בשגרתם של בני הזוג כדי להכיר לעומק את גרייסי, עובדות מטרידות מתחילת הקשר שלהם מציפות סודות אל מעל לפני השטח.

נטלי פורטמן אחרי מפגש עם משפחות החטופים

כזכור, פורטמן נפגשה לפני שבועיים עם נציגי משפחות החטופים בצרפת ולאחר מכן היא פרסמה סרטון תמיכה בו אמרה כי "אני עדיין מבועתת ממה שבני משפחותיכם עברו ועדיין עוברים כעת.  "אני איתכם, אני בוכה איתכם. ואני מצטרפת לזעקתכם להשיב אותם הביתה עכשיו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר