תלמדו מקיארה פראני: הלוק הצנוע של הפאשניסטה הדהים אותנו

קיארה פראני בפסטיבל במילאנו, ינואר 2023 | צילום: אי.פי.אי

אושיית הרשת התייצבה לתצוגת האופנה של דיור, ובחרה בחולצה וחצאית שלא חשפו יותר מדי • אז איך תוכלי להתלבש צנוע - ועדיין לשמור על הסטייל? •מדריך

אושיית האופנה הבינלאומית קיארה פראני לוקחת חלק באירוע שבוע האופנה בפריז, והתלבושת שלה לתצוגה של דיור הצליחה למשוך את תשומת ליבנו.

מה ראינו הרגע? הלוק החייתי של קיילי ג'נר - והקשר הישראלי

הטרנד הלוהט הבא: היילי ביבר חשפה מראה חדש

לרוב היא לובשת לוקים פרובוקטיביים וחושפניים, ואחרי שמלת התחרה השקופה שלבשה במסיבה של אחותה, אנחנו הופתענו. בתמונה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היא נראית כשהיא לובשת טוטאל לוק יפיפה בצבעוניות קלאסית של שחור לבן, והזכירה לנו שאפשר להתלבש בסטייל צנוע, ועדיין לייצר מראה מלא בשיק וגלאם.

קיארה פראני בתצוגת האופנה של דיור, לוק צנוע, צילום: GettyImages

היא לבשה חצאית פליסה שחורה באורך 7/8, עם אלמנטים של מעוינים בגזרה גבוהה, ודגש באזור המותניים. היא הוסיפה חולצה לבנה מכופתרת עם קפלים שפע בד ושרוולים תפוחים, גרביונים שחורים שקופים, עקבי שפיץ שחורים ותיק יד שחור מבריק. בהשראתה הכנו לכן מדריך, על איך להתלבש בצורה צנועה ועדיין לשמור על הסטייל.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni)

הלוק הקלאסי

נתחיל כמובן עם הסגנון הקלאסי שבו בחרה פראני. פריטים מדויקים בלי התחכמות מיותרת תמיד יהיו באופנה, וישמשו אתכן לשנים ארוכות. שמלה שחורה קטנה שמחמיאה לגוף עם גזרה קלאסית תצליח לתת לכן מענה בשילוב עם הפריטים הנכונים, גם מעיל טרנץ' באורך הנכון משדר סטייל ועדיין שומר על צניעות מבחינת אורכים. כמובן שאפשר לבחור גם בשילוב של חולצה וחצאית, כמו שעשתה פראני – חלק עליון מחויט, וחלק שני רומנטי ונשפך, שילוב שיחמיא לכל אחת.

שמלה שחורה קלאסית, SCOTCH&SODA, צילום: יח"צ חו"ל

מעיל טרנץ' זמש מ-H&O, צילום: תומר לופצקו

מחויט

שילוב בגדים צנועים יכול להתחבר בקלות לעולמות האלגנט, ומראה מחויט ומוקפד יכול לתת מענה מדויק במקרה הזה. בחירה בחליפה שכוללת ז'קט וחצאית, תייצר מראה מרשים. מתחת לז'קט ניתן לשלב חולצה מכופתרת מחויטת, או סתם חולצת טישירט מגניבה, שתתן ללוק טאץ' אורבני. אם אתן פחות מתחברות לחליפות, תמיד אפשר לשלב רק את הז'קט בלוק הסופי. במקרה שבו משלבים את הז'קט עם חצאית, מומלץ לבחור בז'קט באורך קצר יחסית, כדי ליצור חיתוך מחמיא. שילוב של ז'קט ארוך עם חצאית או שמלה עלול ליצור מראה מבולגן ולפספס את המטרה.

חליפה עם חצאית וז'קט קצר, זארה, צילום: יח"צ חו"ל

לוק מחויט. חולצה מ-TOP SECRET, להשיג ב-SHOESONLINE, צילום: יח"צ חו"ל

הדפסים

לוק צנוע מטבעו עשוי להיות מעט כבד ומשעמם, ולכן אחת השיטות שאנחנו אוהבים היא שילוב של פריטים עם הדפסים שמקלילים את הלוק. בחרו בשמלות עם הדפסים טרנדים שיתנו לטוטאל לוק וייב עדכני. הדפס מנומר, שחור לבן או אתני, יכולים להחזיק מספר עונות ולהישאר באופנה.

שמלת סטן מודפסת, גולברי, צילום: ליאור קסון

שמלה מודפסת בצבעוניות קלאסית, גולברי, צילום: ליאור קסון

גזרה מחמיאה עם הדפס שמייצר עניין, גולברי, צילום: ליאור קסון

חולצות מוגזמות

בדרך כלל החולצה היא החלק הבולט בטוטאל לוק, מכיוון שהיא נמצאת בפלג הגוף העליון שנמצא בגובה העיניים של אנשים אחרים. חולצה בגזרה מעניינת או עם הדפס מיוחד, בשילוב עם חצאית חלקה, תייצר לכן טוטאל לוק מסקרן ומתוחכם.

חולצה מיוחדת.TOP SECRET, להשיג ב-SHOESONLINE, צילום: יח"צ חו"ל

חצאיות מיוחדות

אם אתן מעדיפות דווקא חולצות קלאסיות ונקיות, בחרו בחצאיות מיוחדות עם הדפסים או גזרה מעניינת. לא חסרות חצאיות שייתנו לכן את המענה הזה, מגזרה א-סימטרית, דרך פליסה ועד חצאיות מעור.

חצאית עם הדפס, יאנגה, צילום: עומרי רוזנגרט

ג'ינס

מי שמחפשת לוק צנוע שעדיין ייראה אורבני וייתן רושם קליל, יכולה לבחור בחצאית ג'ינס, ולהתאים לה חולצת ג'ינס. ניתן לבחור בגוון זהה לשני החלקים, מה שיצור לנו מראה ארוך ומרשים, ולמי שרוצה לצאת מהקופסה, נמליץ על שילוב של ג'ינס בצבעים שונים לחלוטין. חולצה כהה וחצאית בהירה עם שטיפה תעשה את העבודה. גם שמלת ג'ינס תתן לכן מענה דומה. משהו בבד הג'ינס, בלי קשר לאורך שלו, זורק אותנו מיד לעולמות הסטריט ומייצר לוקים קז'ואליים מרעננים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Linor Abargil (@linorabargil)

שילובים לא קונבנציונליים

אם אתן נועזות במיוחד, ולא מהססות משילובים מעניינים, לכו על טרנד הקולור בלוק, ושלבו צבעים עזים שלא בהכרח משתלבים ביחד. אורך השרוול והחצאית יאזנו אותו במעט, התוצאה תהיה אאוטפיט פורץ גבולות עם אמירה אישית ברורה שייחודית רק לכן.

אמירה ייחודית, טרנד הקולור בלוק. SUNGLASS HUT, צילום: יח"צ חו"ל

אקססוריז

מי שמעדיפה לדבוק בצבעים קלאסיים ונקיים, כמו שחור, או שילוב של שחור ולבן, צבעי לבן ובז', יכולה תמיד לשדרג את הלוק באמצעות אקססוריז. כובע רחב שוליים, צעיף מעניין, משקפי שמש דומיננטיים עם אמירה, חגורה בצבע בוהק שתשבור את המראה הנקי, תכשיטים בולטים או נעליים מעניינות, ייתנו לכן את התוספת הדרושה ללוק מושלם.

משקפי שמש עם אמירה ישדרגו כל לוק. יאנגה, צילום: עדי סגל

שילוב תכשיטים משדרג את הלוק, גולברי, צילום: ליאור קסון

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר