איך מייגן מרקל קיבלה את התכשיטים של הנסיכה דיאנה - ושרשרת הצלב המסתורית שעומדת במרכז סערה

גם קייט מידלטון וגם מייגן מרקל נהנות מהתכשיטים היוקרתיים שהיו שייכים לחמותן, אותה לא פגשו, אך שרשת הצלב שנראתה לראשונה על צווארה של מייגן מרקל יוצרת ויכוח אצל המקורבים למשפחת המלוכה

הארי ומייגן בניגריה. צילום: GettyImages

הן אולי מתנכרות אחת לשנייה, אבל לקייט מידלטון ולמייגן מרקל עדיין יש דבר אחד במשותף – התכשיטים של דיאנה. המלכה לעתיד והאישה שרואה את עצמה כמלכה האמיתית של קליפורניה נהנות מתכשיטי היוקרה שהיו שייכים לחמותן, אותה אף אחת מהן לא הכירה. 

במהלך הסיור המלוכתי המדומה של מייגן מרקל והנסיך הארי בניגריה נחשפה שרשרת צלב משובצת יהלומים שמקורות המקורבים לזוג טוענים כי מייגן מספרת שהייתה שייכת לנסיכה דיאנה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Marie Claire (@marieclairemag)

מקור המקורב לבני הזוג אמר לפייג' סיקס שהשרשרת, שלא נראתה קודם לכן, הוענקה למרקל ידי בעלה והייתה חלק מאוסף התכשיטים הפרטי של אמו.

מהצד השני, אשת חברה לונדונית שמכירה את מרקל טענה בפני פייג' סיקס כי "מייגן אוהבת לשמור את התכשיטים שלה כדי לספר סיפור מסוים. קשה לי להאמין שהיא החזיקה את השרשרת הזאת כבר חמש שנים ורק עכשיו ענדה אותה".

בנוסף, דיאנה, שמתה בגיל 37 באוגוסט 1997, מעולם לא צולמה כשהיא עונדת את התכשיט בפומבי. מקורב שעבד בצמוד לדיאנה אמר כי "דיאנה תמיד הייתה מקצוענית והיא נמנעה מללבוש מוטיבים דתיים מכל סוג כי יש בזה פוטנציאל לפגוע באנשים, היא לעולם לא הייתה עונדת שרשרת כזו".

ואכן, דיאנה צולמה כשהיא עונדת שרשרת צלב בפומבי רק פעמיים: פעם אחת שרשרת שנתרמה לצדקה ופעם אחת שרשרת צלב שהושאלה מחברה.

כאשר דיאנה נפטרה וויליאם והארי קיבלו את כל התכשיטים שלה. דיאנה כתבה בצוואתה שהיא רוצה שהנשים של בניה יקבלו את התכשיטים שלה, אך אוסף התכשיטים הכולל של דיאנה עדיין נמצא תחת מעטה מסתורין.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by CAMAALOT (@camaalot)

כל אחד מבניה אכן בחר חלק מהפריטים היוקרתיים, אך אחרים מתכשיטיה הרבים של דיאנה לא נראו מאז מותה.

טבעת האירוסין של דיאנה נראתה ב-2010 על ידה של קייט מידלטון כאשר וויליאם הודיע על אירוסיהם. גם טבעת האירוסין של מייגן מרקל קשורה לדיאנה מאחר והיהלומים שבה הם חלק מהקולקציה של דיאנה.

הארי, מייגן וטבעת האירוסין, צילום: AFP

הטבעת של דיאנה על היד של קייט מידלטון / צילום: AP

בהופעות פומביות שונות של קייט מידלטון ומייגן מרקל ניתן לראות שרשראות ועגילים שהיו שייכים לנסיכה המנוחה, אך באשר לשרשרת הצלב שנחשפה לראשונה בטיול בניגריה - אין כל עדות מצולמת שהיא אכן הייתה שייכת לדיאנה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר