מייגן מרקל שוב מסתבכת: "היא חמדנית ובדיחה מהלכת"

תאריך עליית הפודקאסט של הדוכסית נדחה בשל חשש מצד בכירים בחברת ההפקות • "היא רוצה הכל ובבת אחת וזה חוזר אליה כמו בומרנג"

הנסיך הארי ומייגן מרקל. צילום: AP

בזמן שגיסתה הנסיכה קייט מידלטון וחמה המלך צ'ארלס נאבקים בסרטן ובעלה הנסיך הארי מנוכר מאחיו הבכור הנסיך ויליאם, נדמה כי מייגן מרקל שוב מציבה את עצמה במרכז.

אחרי שבמרץ האחרון נודע כי מרקל (42) חתמה על חוזה עם Lemonada Media להפקת פודקאסט חדש וכמעט במקביל גם השיקה אתר לייף סטייל חדש בשם American Riviera Orchard (שיכלול בין היתר ציוד למטבח לצד מצעים, ריבות וממרחים) והכריזה גם על התנעה מחדש של חוזה המיליונים עם נטפליקס שיכלול הפקת תוכנית בישול חדשה שלה, יודעי דבר מספרים כי לא הכל ורוד ונוצץ כפי שהדוכסית משדרת כלפי חוץ.

"כל דבר שהיא נוגעת בו הופך לאסון". מייגן מרקל, צילום: אי.פי

בראיון לאתר הרכילות אין טאץ' חשפו מקורות יודעי דבר כי תאריך עליית הפודקאסט נדחה נכון לעכשיו ל-2025 וזאת בעיקר בגלל שבכירים בחברת למונדה חוששים שהשקתו מוקדם יותר תתנגש עם תוכנית הבישול והפרויקטים האחרים של מרקל ותחבל בסיכויי ההצלחה שלו.

"הם ציפו להיות בעדיפות הראשונה של מייגן", סיפר המקור על האכזבה של הקודקודים בלמונדה מהתנהלות הדוכסית, "אבל היא כנראה החליטה שמשתלם לה יותר להשקיע בנטפליקס".

"היא נעשית חמדנית", הוסיף ואמר המקור על מרקל שבסוף אפריל כבר דאגה לקדם את מותג הלייף סטייל שלה (שמוצריו עוד לא זמינים לרכישה על ידי הציבור) עם משלוח של 50 צנצנות ריבה לשורת ידועניות מפורסמות.

"היא רוצה הכל ובבת אחת וזה שוב חוזר אליה כמו בומרנג. היא הפכה לבדיחה מהלכת. היא חייבת שהמותג והתוכנית עם נטפליקס יהיו להיט כדי להוכיח שהיא והארי עדיין פונקציה ויכולים להצליח בהוליווד", הוסיף המקור אך אמר כי הוא לא אופטימי לגבי סיכויי ההצלחה של מרקל בשטח.

"כמעט כל דבר שהם (מרקל והנסיך הארי)  נגעו בו הפך לאסון", סיכם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר