הצד של אופירה אסייג שלא הכרתם: "אני מודה לו שהוא בחר בי להיות אימא שלו"

אחרי שירד האדרנלין מחגיגות בר המצווה לבנה הבכור אריאל מתפנה מגישת הטלוויזיה להציג את החלק האימהי שבה • "שיהיה בריא ומאושר, ועם כל היתר נסתדר - ואם לא, אימא תסדר"

אופירה אסייג בחגיגות בר המצווה של בנה אריאל / צילום: אור גפן

אתמול (שני) היה זה יום מרגש במיוחד עבור אופירה אסייג שחגגה יחד עם בעלה גילי מנקין, ילדיה וחבריה הקרובים יום הולדת 13 לבנה אריאל בהפקה מושקעת של אירית רחמים בבית כנסת בצפון תל אביב. הבוקר (שלישי) אחרי שהאדרנלין הגבוה ירד והטירוף התקשורתי סביב האירוע מאחוריה, תפסנו את אסייג לשיחה קצרה שבה הרעיפה המון אהבה על יורש העצר, סיפרה על תכונות אופיו המיוחדות וגם חשפה את חלומו הגדול.

חוגגים בר מצווה, צילום: אור גפן

שעות אחרי האירוע, ביקשה אסייג בשעת לילה מאוחרת למדי לסכם את החגיגה הגדולה ולהודות למי שלקח חלק בה בחשבונה באינסטגרם בעל מיליון העוקבים. "וואו. רק עכשיו אני מחזירה דופק", כתבה על רקע תמונה משפחתית מבר המצווה כשהיא אוחזת בידו של אריאל.

חוגגים בר מצווה, אופירה אסייג, גילי מנקין ואריאל / צילום: אור גפן

"איזה יום מרגש! תודה לאריאל שלי, ילד נדיר, למשפחה המתוקה שלי. לכל החברים והחברות שלי, לדרור קונטנטו על שמלה מושלמת. לאירית רחמים על הפקה נדירה, ולאלוהים שהוא תמיד איתי".

בשיחה שקיימנו עם אופירה הבוקר היא נשמעה נרגשת במיוחד, וברכה את חתן השמחה. "אני מאחלת לאריאל שלי שיכבוש את העולם, שימשיך להיות נדיב ואמיץ. שיגשים את החלומות שלו, תתכוננו למדען הבא של מדינת ישראל. אני יודעת מה הוא רוצה להיות, ואני יודעת איזה ילד טוב הוא. הוא הנחת של חיי, אני אוהבת אותו אהבה מטורפת. כל אימא אומרת על הילד שלה שהוא הנחת והוא מדהים והוא מיוחד, אבל אריאל שלי, אין צנוע וענו ממנו. אני אוהבת אותו, אני אוהבת את החוכמה שלו. אני אוהבת ומודה לו שהוא בחר בי להיות אימא שלו. שיהיה בריא ומאושר, ועם כל היתר נסתדר. ואם לא, אימא תסדר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר