כמו כלה: השמלה המרהיבה והמוגזמת של אופירה אסייג

מגישת הטלוויזיה חגגה בר מצווה לבנה אריאל והזמינה את כל החברים המפורסמים • אז מי הגיעה בטוטאל לוק שחור ומי לבש אאוטפיט של חופשה אביבית? • זהירות, ביקורת אופנה לפניכם

אופירה אסייג באירוע בר המצווה. צילום: אור גפן

אריאל הבן של אופירה אסייג הגיע למצוות ומבחינתה זו סיבה למסיבה עם כל החברים מקשת 12 במסעדת "פופ אנד פופ" שבתל אביב, בהפקתה של אירית רחמים. כל תעשיית הבידור הגיעה לחגוג איתה, אבל האם כולם הגיעו בסטייל? 

כלת האירוע (עם כל הכבוד לילד) אופירה אסייג, התלבשה כמו כלה בשמלה מרהיבה של דרור קונטנטו. אסייג לבשה שמלת תחרה בעלת מחשוף עמוק, שרוולים ארוכים ושסע נדיב בליווי נעלי עקב בצבע ניוד, אהבנו מאוד - היא נראית מדהים.

אופירה והילדים // צילום: אור גפן

הזמרת ריטה הגיעה בטוטאל לוק אלגנטי ומדויק שכולל שמלה שחורה קטנה ועקבי שפיץ שחורים בשילוב עגילים כסופים, מראה נקי ומחמיא שהולם אותה מאוד.

ריטה בשמלה שחורה קטנה // צילום: אור גפן

פנינה רוזנבלום הגיעה גם היא בטוטאל לוק שחור, אך בניגוד לאלגנטיות והניקיון שריטה הצליחה לשדר, רוזנבלום דווקא מייצרת אנסמבל כבד ועמוס. היא לבשה חצאית מיני שחורה ומבריקה, בשילוב גרביונים שחורים שקופים, מגפונים שחורים, טופ שחור עם שקיפויות באיזור מפתח החזה בשילוב צווארון מעוטר בפרחים שחורים ותיק שחור קטן, לחלוטין מדובר בעומס מוגזם.

פנינה רוזנבלום // צילום: אור גפן

מצטייני האירוע הם חיים ושגית רביבו, בעיקר בזכותה. שניהם שמרו על מונוכרומטיות קלאסית של שחור ולבן, אך בניגוד לשמלות צפויות, שגית הגיעה עם חליפת מכנסיים מחויטת בליווי טי שירט לבנה, חגורה שחורה מבריקה, סנדלים שחורים אלגנטיים ותיק קלאץ' קטן, עטור מעוינים. חיים בטוטאל לוק קליל ומחמיא שכולל מכנסיים שחורים אלגנטיים, חולצת פולו לבנה וסניקרס שחורות, זוג מנצח.

זוג מנצח. חיים ושגית רביבו // צילום: אור גפן

שני זמרים ושני סגנונות לבוש שונים: איתי לוי בלוק שחור אורבני ואלגנטי הכולל מכנסיים שחורים מחויטים שדורשים מכפלת, מגפיים שחורים ששייכים לעונה אחרת וחולצה שחורה ארוכה עם צווארון שלא יושב טוב. לעומתו, ליאור נרקיס בטוטאל לוק של חופשה אביבית, מכנסי סקיני לבנים, סניקרס לבנות וחולצה מכופתרת קצרה עם הדפס בצבעי ירוק ולבן, נרקיס ניצח.

איתי לוי וליאור נרקיס // צילום: אור גפן

אהבנו מאוד את הלוק של מעיין אדם ההריונית, שלבשה חליפה מחויטת בצבע לבן עם פסים שחורים דקים. המכנסיים הישרים בליווי ז'קט אוברסייז מייצרים לוק עדכני ומרענן, במיוחד כאשר היא הוסיפה טופ שחור ועקבי שפיץ שחורים לטוטאל לוק הסופי, אהבנו.

הלוק של מעיין אדם // צילום: אור גפן

ולסיום קבלו את לאה שנירר שלגמרי מביאה איתה וייב של פאשניסטה עם חצאית פליסה בניחוח וינטג', הכוללת מגוון צבעים, נעלי עקב בשחור ולבן, תיק אדום קטן ועליונית שחורה, אהבנו מאוד את התעוזה ואת השילובים הנון קונפורמיסטיים, שאפו.

לאה שנירר // צילום: אור גפן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר