"את מעייפת אותי, מעדיף לסתום מהכבוד למשפחה": הריב של ספיר ושניר עולה הילוך

הסכסוך בין שני האחים לא נגמר והסוגיה הפעם היא החתונה של שניר ושי עופרי, אליה לא הוזמנה ספיר • הוויכוח בין השלושה, כולם בוגרי "האח הגדול", כנראה חצה את הגבול • "בואי נגיד שאם הנחש יכיש אותך הוא ימות"

ספיר ושניר בורגיל. צילום: רשת 13

ספיר בורגיל פתחה את השבוע החדש (מוצ"ש) בהזמנת מאות אלפי עוקביה לסשן שאלות ותשובות. אחת מהקושיות שהופנו אליה עסקה בנושא טעון במיוחד: מערכת היחסים שלה עם אחיה שניר בורגיל, שידעה בעבר עליות ומורדות. בקטע וידאו קצר היא הסכימה לגעת בסוגיה הרגישה, כשהסבירה את מורכבות הנושא, תוך שהתייחסה לדברים שאמר עליה בראיון שהעניק לאחרונה. ומה היא חושבת על כך שהוא אינו מעוניין שתשתתף בחתונתו הקרבה עם ארוסתו שי עופרי?

"את ושניר לא בקשר? מה היה ביניכם?", הסתקרנו הגולשים. "אני רואה שהשאלה הזאת חוזרת על עצמה , אז אני באמת רוצה לעשות סדר", אמרה בורגיל בפתח תשובתה. "בכל מה שקשור אליי ואל אחי, כמו שאתם רואים אני מאוד מאוד נזהרת בדברים שאני אומרת כי המצב באמת רגיש", ציינה. עם זאת, בורגיל הגיבה לדברים שאמר שניר במהלך ראיון שהעניק לאחרונה ובו שיתף כי הוא מעדיף שלא לשמור על קשר עם אחותו. "ראיתי את הריאיון האחרון שהיה לו, ולהגיד את האמת, אין לי יותר מדי מה להגיד בנושא הזה. זה בסוף הבחירות וההחלטות שלו. אני עשיתי ואעשה הכל בשביל להיות בקשר עם אחי. לצערי, שוב, לא הכל תלוי בי".

גם על עניין ההגעה לחתונתו הקרבה של אחיה עם שי עופרי, בחרה בורגיל להשיב. "לגבי העניין הזה של החתונה אם אני אגיע או לא אגיע. מבחינת אחי הוא ביקש שאני לא אגיע לחתונה", שיתפה. "אני בוחרת לשפוט אותו לכף זכות ולהאמין שהוא אמר את זה בלהט הרגע. בדיוק כמו שאני רוצה שהוא יהיה בחותנה שלי, כך אני מאמינה שהוא רוצה שאהיה בחתונה שלו", הוסיפה.

רגע לפני שחתמה את דבריה, ביקשה מהגולשים לחדול מלעסוק בנושא, בתקווה שהשקט יאפשר התקרבות בינה לבין אחיה ומתוך הבנה שהעלאת הנושא שוב ושוב אינה תורמת למטרה. "באמת בקשה קטנה לי אליכם, ככל שיש שאלות בנושא הזה זה רק מעמיק את הקרע. פשוט לתת לדברים זמן".

שי ושניר, צילום: אינסטגרם

לפני זמן קצר התייחסה עופרי, ארוסתו של שניר לסרטון של ספיר וכתבה: "כל מה שהיה לי להגיד לספיר במה קשור אליי, אמרתי לה ישירות וכך גם היא! לא להתבלבל. אני רואה הכל ושומעת הכל, גם את הדברים שמנסים לייפות ולארוז בצלופן וסרט אדום. מהיציאה מהתוכנית ועד היום השתדלתי מאוד לכבד את שניר והמשפחה שלו ותתפלאו גם אותה, ולא דיברתי עליה עשירית מהרעל שהיא שפכה עלינו כזוג ועליי ועל שניר באופן אישי. יש אנשים מסוימים שחיים מלנסות לעורר רחמים, שאף פעם לא מבינים למה מתרחקים מהם. עושים קסם ושוכחים את כל מה שהם עשו".

שניר בורגיל בחר להתייחס לסרטון של ספיר בתגובות לפוסט בנושא באחד מעמודי הרכילות. "את מעייפת אותי. אפשר לראות כותרת שלך שלא קשורה אליי או לאישתי לעתיד?", שאל בכעס. "נ.ב. לגבי החתונה – אני מעדיף לסתום מהכבוד למשפחה שלי. פישלתי בפה מספיק בגללך". גם עופרי בחרה להוסיף תגובה משלה לאותו פוסט, שבה אף החריפה את הטון נגד ספיר. "לא נמאס לך כל פעם מחדש להפוך את עצמך למסכנה ולנסות לעורר רחמים? די, כולם הכירו כבר את הפרצוף האמיתי שלך. מסכנה את לא, אבל זה מה שאתה מנסה להראות. בואי נגיד שאם הנחש יכיש אותך הוא ימות. תפסיקי למכור אייטמים מתקרבנים על אחיך ופעם אחת תתעסקי בחיים שלך כי את לא מפסיקה להתעסק בחיים שלנו במקום בשלך".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר