ספיר ואברהם. צילום: אינסטגרם

"ביום שישי הקרוב נחליט": אחרי הצעת הנישואים - זהו הצעד הבא של ספיר ואברהם

כוכבת "האח הגדול" שהתארסה אמש לבן זוגה בחודשים האחרונים אותו הכירה בבית המפורסם, סיפרה ל"ישראל היום" על ההתרגשות הרבה שהציפה אותה ברגע שבו נשלפה הטבעת • "ידעתי על ההצעה ועדיין אף אחד לא מכין אותך לרגע האמת"

ספיר בורגיל ואברהם אקלום ריגשו אמש (רביעי) רבים כששיתפו בהצעת הנישואים המושקעת של אקלום, שהתרחשה ביום האהבה הבין לאומי והגיעה אחרי חודשים של זוגיות יציבה של השניים שכללה בין היתר מעבר למגורים משותפים בעיר באר שבע. בשיחה שקיימנו עם בורגיל הנרגשת היום (חמישי) היא שחזרה את תחושותיה באותם רגעים שבהם התארסה, וחלקה בגיבוש התוכנית לשלב הבא: החתונה הנכספת. נזכיר כי זוהי הצעת הנישואים השלישית שמקבלת בורגיל, שדיברה בעבר על כך שביטלה פעמיים את חתונתה.

"וכמובן שהזמנתי לי ולאברהם. בעזרת השם עוד מעט נהפוך למשפחה ונלביש את הקטן או הקטנה", כתבה בורגיל היום בסטורי שלה, במה שעורר חשד לגבי היריון אפשרי והוביל אותנו להרים אל הכוכבת טלפון על מנת לנסות ולברר במה מדובר.

צילום מסך אינסטגרם,

"לא, אני לא. אני אומרת לעתיד", צוחקת בורגיל כשאנחנו מצטטים לה ממה שכתבה בסטורי ועלול להתפרש כבשורת היריון. "אם אתה הבנת את זה ככה, בטח הולכים לשגע אותי עכשיו. בינתיים עדיין לא, אם יהיה משהו אתה תהיה מהראשונים שידעו".

ספרי לנו איך ההרגשה אחרי ההצעה?

"קודם כל אני חייבת לציין לגבי ההצעה, כי ראיתי כל מיני תגובות כאלה ואחרות. בוא, אין בחורה שלא יודעת שמציעים לה. זה לא קשור ללהיות מופתעת, זה קשור להתרגשות. לא הפסקתי לבכות וכל הסרטון רץ לי מההתרגשות. תבין שידעתי ועדיין אף אחד לא מכין אותך לרגע הזה באמת. זה היה מרגש וקסום, ולראות אותו (הכוונה היא לבן זוגה אברהם אקלום; י"ד) מתרגש ככה זה עוד יותר ריגש אותי".

אתם כבר יודעים מתי אתם רוצים להתחתן ואיפה?

"הנה קח סקופ: ביום שישי הקרוב אימא של אברהם מגיעה אלינו, אנחנו נעשה ישיבות עם ההורים ואנחנו נחליט על כיוון אם זה יהיה קיץ או חורף. בינתיים אין חודש ספציפי שאנחנו מכוונים אליו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו