"מסע מורכב": הזמרת דיקלה נחתה עם בתה השנייה בישראל

כחודש ימים לאחר שהודיעה על הולדת בתה השנייה, היום עדכנה הזמרת כי נחתה בישראל וסיימה את הליך הפונדקאות השני • "תודה לאל", כתבה מתחת לתמונה שלה נושאת על ידיה את בתה בנתב"ג

דיקלה. צילום: שרון לוי

הזמרת דיקלה פרסמה היום (רביעי) אל מול עשרות אלפי עוקביה בחשבונה באינסטגרם פוסט שבו עדכנה על כך שנחתה בישראל עם בתה השנייה ויקטוריה ויויאן שנולדה לפני מספר שבועות בהליך פונדקאות בגאורגיה. ויקטוריה ויויאן היא אחות לבתה הבכורה של דיקלה, רנה בת החמש, אותה הביאה כזכור לעולם בהליך דומה ובהורות משותפת עם שלומי אלקבץ. בטקסט שכתבה דיקלה היא הודתה על תרומתו של המרכז לפונדקאות שליווה אותה בהליך בארץ ובגיאורגיה.  

"תודה לאל נחתנו בישראל, ארץ אהבתי", בישרה דיקלה בפתח הפוסט שהקדישה לנושא. לאחר מכן התפנתה מיד להודות למרכז שסייע לה בהליך הפונדקאות ולעומדת בראשו. "לעולם לא אפסיק להודות לאידה בראון (סורמם פונדקאות). אידה, את שכינה בעולם של חול, נר כשנגמר האור. עטפת אותי כמו אחות מגוננת", הרעיפה אהבה. "את והצוות המופלא והמסור שיצרת הפכתם את המסע המורכב הזה לחוויה חד פעמית בחיי. מודה לך, מיליארדי פעמים, וזה גם לא מספיק", חתמה בצירוף של אימוג'י לב ורוד רבים.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dikla דיקלה‎‏ (@‏‎dikla_official‎‏)‎‏

בחודש דצמבר האחרון העלתה דיקלה תמונה שלה עם בתה השנייה, ימים ספורים אחרי הלידה וכתבה: "הנס הפרטי שלי ושל שמעון שושן (מעצב השיער שאיתו הביאה לעולם את בתה השנייה; י"ד). אחות לרנה אהובתי. ויקטוריה ויויאן, ברוכה הבאה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר