אילנית לוי נשברת: "גם בגיל הזה אריאה מבינה, היא רוצה לחבק את הילדים שבוכים"

מגישת הטלוויזיה ביקשה לסכם את היום המטלטל שעבר על ישראל בשבת האחרונה עם כניסתו של חמאס לשטח ישראל והטבח שבוצע ביישובי הדרום • לאחר מכן פרסמה סרטון שבו ניהל שיחה עם בת הזקונים שלה שבו לא הצליחה להסתיר את תחושותיה הקשות

אילנית לוי: "אני מנסה להרחיק אותה מהכל" / מתוך אינסטגרם

אילנית לוי חלקה אתמול (ראשון) עם מאות אלפי עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם ברגע קטן שבו התיישבה יחד עם בתה אריאה בסוכת ביתם ברחובות וניהלה עמה שיחה. בקטע המדובר ביקשה לוי להמחיש לגולשים עד כמה ילדים רגישים לסיטואציה המורכבת שנוצרה בעקבות המלחמה בדרום ועל ההשפעה של הדיווחים הטראגיים בערוצי החדשות על מצב רוחם. "מנסה להרחיק אותה מהכל, אבל לא מסוגלת", התוודתה.

"היום השחור ביותר במדינת ישראל. אנחנו עכשיו גמורים, מובסים, כואבים, כועסים, הלב שלנו גמור. אבל אנחנו נקום, ננצח, ולאט לאט נרפא. עם ישראל חי, למרות הכל", כתבה לוי אמש בסטורי שלה.

זמן קצר לאחר מכן העלתה לוי סרטון כשהיא בסוכה עם בתה אריאה. "גם בגיל הזה, היא מבינה. היא רוצה לחבק את הילדים שבוכים. מנסה להרחיק אותה מהכל, אבל אני לא מסוגלת להתנתק ולא לראות. לא מסוגלת", שיתפה על גבי צילום שבו תעדה את עצמה מדברת עם בתה הקטנה. "נלך לראות ילד?", הציעה לוי לאריאה. "בוכה", השיבה לה אריאה בתחילת הסרטון. "הוא לא בוכה, חיים שלי, הוא בסדר. אימא שלו ואבא שלו ליטפו אותו. הוא לא בוכה, חיים שלי", הסבירה לה לוי כשהיא מנציחה את עצמה מתאפקת שלא לפרוץ בבכי. "אנחנו בוכים כי אנחנו אוהבים. הוא (הכוונה לילד שעליו דיברו השתיים; י"ד) כבר מצא את הצעצוע שלו, הוא לא בוכה", הרגיעה האם רגע לפני שכיבתה את המצלמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר