"אני בטראומה": אילנית לוי מתפרקת

מגישת הטלוויזיה, שנאלצה לבלות במשך שעות ארוכות בפקק שלא נגמר, שיתפה את הגולשים בפחד שאחז בה לצאת שוב אל הכבישים בישראל הידועים לשמצה

אילנית לוי חווה קשיים

אין ישראלי שלא יזדהה: אילנית לוי יצאה היום (רביעי) מביתה שברחובות על מנת לערוך קניות לקראת סוף השבוע הקרוב. רגע לפני שהניעה את רכבה, היא ביקשה לדבר אל עוקביה באינסטגרם ולספר להם על התחושות הקשות המלוות אותה ברגעים שלפני הנסיעה המתוכננת.

"ארבע שעות תקועה בכביש 6, רק לבכות נשאר", כתבה אתמול לוי בסטורי בספק כעס ספק ייאוש על רקע צילום מסך של פקק ארוך. היום, שעות אחרי החוויה הלא נעימה שעברה, היא שיתפה את הגולשים בחשש הגדול שלה מתסריט שיחזור על עצמו.

אילנית לוי, צילום: מאיר פרטוש

"טוב, אני יוצאת לקניות ואני חייבת להגיד שיש לי חרדה של פקק", אמרה לוי. "כביש 6 השאיר עליי את חותמו בהחלט. אני אומרת לכם שאני רועדת לצאת אל הכביש. אני לא חושבת שזה קרה לי. זו ממש טראומה מה שקרה לי אתמול. חמש שעות אני סגרתי על כביש 6, וטנק דלק. טנק דלק הלך זהו, רק רציתי לשתף בחרדה", אמרה ונשמה עמוקות.

כשסיימה לשאוף אוויר, שינתה לוי את הטון והשתדלה לשדר אווירה אחרת, ולחשוב בצורה יותר אופטימית. "אני אצא ואני אחשוב מחשבות חיוביות על הכביש, זה מה שיקרה. צהריים טובים", בירכה את הגולשים.

נזכיר כי זו לא הפעם הראשונה שלוי מלינה על מצב הכבישים בארץ. רק בסוף חודש מאי האחרון חלקה לוי ברגע מתסכל אחר אך דומה, כשנתקעה בפקק בכביש איילון דרום. "תקשיבו חבר'ה, הפקקים, כאילו באמת זה לא דבר נורמלי", אמרה אז. "לא נוסעים בכלל. גם לא זוחלים. פשוט עומדים. עומדים. איילון עומד. מישהו יכול להסביר לי למה? אין רמזורים, אין כיכר, אין כלום. למה?! אני לא יכולה לסבול את זה. גם בבוקר, גם עכשיו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר