"שתיתי מיץ אומץ": אשלי וקסמן בקשי חושפת את הבטן לאחר הניתוח

הביוטרית ובעלת מותג הקוסמטיקה עברה ניתוח בעקבות היפרדות שרירי בטן ובקע טבורי • עכשיו היא קוראת לנשים אחרי לידה שיבדקו אם גם להן יש את אותה תופעה, שלא מדברים עליה

"אולי תמונה בתחתונים תעורר מודעות". אשלי, צילום: חלי פרידמן

הביוטרית ויוצרת התוכן, אשלי וקסמן בקשי, מעלה נושאים רבים לסדר היום, בעיקר כאלה שהרבה לא מדברים עליהם.

המצלמה שלה, שתוצריה מגיעים לחשבון היוטיוב שלה, נכנסת לחדר הניתוח וגם מתעדת את הרגעים הלא פוטוגניים אחרי. החשיפה המשמעותית שלה התחילה עם כך שסיפרה שיש לה גוש בשד. היא חשפה את כל התהליך והבדיקות, עד לרגע שבו היה אפשר לנשום לרווחה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ashley Waxman Bakshi (@ashleywaxmanbakshi)

לאחרונה, וקסמן בקשי סיפרה על כך שיש לה היפרדות שרירי בטן כתוצאה מהריונות צפופים וספורט שנעשה בצורה לא נכונה והחמיר את המצב, וכן אמרה שהיא סובלת גם מבקע טבורי. היא עברה ניתוח כירוגי שכלל גם ניתוח קוסמטי של מתיחת בטן.

לאחר בקשת רבות, אתמול (שני) היא העלתה תמונות לפני ואחרי הניתוח. "שתיתי ליטרים של מיץ אומץ היום בשביל לעלות את זה", פתחה את הפוסט. "אבל אני רואה את כמות הבקשות לתמונות של לפני ואחרי. אני באמת חושבת שלא מדברים על זה מספיק ואני רוצה לעלות מודעות לנושא".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ashley Waxman Bakshi (@ashleywaxmanbakshi)

"אולי תמונה בתחתונים שלי תעזור לזה לקבל חשיפה", תהתה וקסמן. "למה לא שולחים אותנו, נשים אחרי לידה, לאולטרסאונד כדי לוודא שהשרירים חזרו למקום לפני שאנחנו עושות מיליון כפיפות בטן בחדר כושר כי אנחנו רוצות להוריד את הבטן אחרי ההיריון?".

"הניתוח שעשיתי לא היה כי רציתי להיראות רזה", הדגישה. "כמו שאתם רואים, הגעתי ליעדים שלי! אבל בלי תיקון השרירים (וגם הורדה של חצי קילו עודפי עור) הייתי עדיין ממשיכה לסחוב עומסים מיותרים על הגב, וגם ממשיכה להיראות בהריון לנצח, וזה עוד בלי קשר לבקע הטבורי שהיה לי"

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ashley Waxman Bakshi (@ashleywaxmanbakshi)

"בקיצור, עזרו לי לעלות מודעות לנשים! נשים יקרות, לפני שאתן חוזרות לכושר אחרי לידה, תדרשו אולטרה סאונד לשרירי הבטן מהרופא משפחה. אולי פיזיותרפיה פשוטה יכולה למנוע את מה שאני חוויתי", סיכמה את הפוסט החשוב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר