"לא אוהבת להתלבש": בת הזוג של מייקל לואיס שמה סוף לתהיות

מרי פרגלין, האהבה החדשה בחייו של השורד מייקל לואיס, חושפת פרטים אינטימיים על חייה ועל ההעדפות האישיות שלה בסשן שאלות ותשובות באינסטגרם

לואיס ובת הזוג מרי פרגלין, צילום: אינסטגרם

בזמן שהחבר שלה והקוביות הבלתי אפשריות שלו מככבות על המסך שלנו בעונה החדשה של "הישרדות", מרי פרגלין, הצמודה החדשה של מייקל לואיס, חושפת פרטים אינטימיים בסשן שאלות ותשובות באינסטגרם.

מרי פרגלין, צילום: מתוך האינסטגרם

פרגלין בת ה-24, שמתפקדת כצמודה של לואיס מאז יולי (והייתה אגב זו שהתחילה איתו באינסטגרם), מתחזקת חשבון Only Fans מצליח לצד חשבון אינסטגרם לוהט לא פחות. היא שיתפה השבוע את העוקבים שלה בפרטים אישיים בסשן שאלות ותשובות שעלה לסטורי שלה.

"את אוהבת להתלבש ככה?", נשאלה פרגלין על החשבונות החברתיים שלה שמכילים תמונות חושפות עור רבות.

פרגלין צירפה תמונה שלה בחזה חשוף והשיבה: "אני לא אוהבת להתלבש, מי שמתלבש מתבייש". "נדיר לראות ישראלית שפתוחה ככה עם הגוף שלה ועוד ב-Only Fans", כתבה גולשת אחרת.

פרגלין ולואיס, צילום: מתוך האינסטגרם

עוד באותו העניין, נשאלה פרגלין אם היא לא חושבת שהתמונות שהיא מעלה חשופות מדי כי כולם רואים אותן, ופרגלין השיבה: "זאת האומנות שלי, אני בוחרת מה להעלות ומה אנשים יראו. מי שלא מתאים לו - מקומו לא בעמוד שלי". לשאלת גולשת שתהתה אם עברה הגדלת חזה, הבהירה כי "זה 100% טבעי".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Michael Lewis (@michaelewis)

פרגלין נשאלה כמובן גם מה דעתה על הצמוד לואיס שמככב ב"הישרדות" והשיבה: "הוא לא בא לעשות דרמות, ואפשר לראות שהוא בן אדם חזק, צנוע ומדויק. הוא מוכיח את עצמו בכל פרק מחדש, ומראה שהוא בא לתת בראש ולא לדבר דיבורים. אני נהנית לראות אותו קורן על המסך ועושה את שלו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר