קייט מידלטון. צילום: רויטרס

מקורבים לנסיכה: "קייט מידלטון כנראה לא תיראה בציבור עד סוף השנה"

יומן האירועים של הנסיכה הבריטית נותר ריק, לנוכח ההתמודדות הקשה עם מחלת הסרטן • "הדבר הכי חשוב לה כרגע הוא להימנע מכל דבר שעלול לגרום לה לחרדה או מתח"

מאז שיתפה הנסיכה קייט מידלטון את דבר אבחונה בסרטן במרץ האחרון, מי שהייתה רגילה לקחת חלק באירועים ציבוריים באופן קבוע מבלה את ימיה ספונה בביתה כשהיא מוקפת בבני משפחתה הקרובים ומקבלת טיפולים, שלפי הדיווחים, קשים לה מאוד.

למרות הניסיון של קייט (42) לשדר חזית חזקה, היא חווה "תסמינים קשים מהטיפולים שהיא עוברת ביניהם איבוד שיער, בחילות קשות וירידה במשקל ומנסה ככל שכוחה מתיר לה להסתיר את מצבה האמיתי במיוחד משלושת ילדיה הצעירים הנסיכים ג'ורג' ולואי והנסיכה שארלוט", סיפרו מקורבים לנסיכה לאתר הרכילות הנאשיונל אינקוויירר. "למרבה הצער, זה הולך ונהייה קשה יותר".

עסוקה בהחלמה. מידלטון, צילום: AP

כפועל יוצא מכך, יומנה של הנסיכה, לפחות בכל הקשור לפעילות ציבורית, יישאר ריק לכל הפחות עד סוף השנה הנוכחית, כך הוסיפו וסיפרו מקורות לאתר הדיילי ביסט בסוף השבוע האחרון.

"הרבה אנשים שמעורבים בתכנון צריכים לדעת הרבה זמן מראש מה כל האנשים שאמורים לקחת חלק בפעילות אמורים לעשות. היומן של קייט ריק לשנה הקרובה. שום דבר לא מתוכנן והיא כנראה לא תיראה בציבור עד סוף השנה", הסבירו המקורבים.

"הדבר הכי חשוב לה כרגע הוא להימנע מכל דבר שעלול לגרום לה לחרדה או מתח", הוסיפה וסיפרה אשת סוד שהגדירה עצמה כ"חברה קרובה" של הנסיכה. "היא עסוקה כרגע בהחלמה שלה".

למרות החשאיות והניסיון לגונן על פרטיותה של מידלטון כמעט באופן קנאי, מקורבים מספרים כי ייתכן והנסיכה כן תפרסם בחודשים הקרובים עדכון נוסף על מצבה לציבור כפי שעשתה במרץ האחרון, וזאת כדי למנוע הישנות של הפצת תיאוריות קונספירציה ורכילות באשר למצבה בדומה לאלו שנפוצו בחודשים בהם נעלמה מעין הציבור בטרם שיתפה בגילוי הסרטן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו