הכי פשוט שיש: 3 טיפים שיסייעו לכם לרדת במשקל

לדברי הנטוריסטית דישה סאת'י, התמקדות בעצות שלה תעזור לכל מי שיקפיד עליהן להיאבק בשומן הבטני • זה לא דורש מכם הרבה – אבל באותה הזדמנות תוכלו גם לשפר את המצב הבריאותי שלכם

אישה עולה על משקל. צילום: Getty Images

בין אם אתם שואפים להשיג גוף חטוב יותר, רוצים לחיות יותר בריא או "סתם" לרדת במשקל – זה לא דבר פשוט להיאבק בכרס, בין אם יש לנו אחת כזו או אם אנחנו רוצים להימנע ממנה.

הנטוריסטית דישה סאת'י פרסמה לאחרונה בחשבון האינסטגרם שלה שלושה טיפים שאתם צריכים להתמקד בהם אם אתם נאבקים בשומן בטני.

מדידת שומן בבטן (אילוסטרציה), צילום: Getty Images



1. ותרו לחלוטין על סוכר: נכון, זה לא דבר שקל לעשות, אבל לדברי ד"ר פריאנקה רוהאטגי מאחד מבתי החולים הגדולים ביותר בדלהי שבהודו, למאכלים ולמשקאות עתירי סוכר יש בדרך כלל ערך קלורי גבוה וערך תזונתי נמוך.

זה לא הכל: כשאתם מכניסים לגוף שלכם כמות של סוכר גבוהה יותר משהגוף שלכם באמת צריך, הכבד הופך את כמות הסוכר הנוספת לשומן, שבהמשך נעטף סביב האיברים הפנימיים שלנו. ידוע גם כי צריכה מוגברת של סוכר עלולה לפגוע ברמות האינסולין בגופנו, וכך לפגוע ברמת הסוכר בדם.

נכון שזה טעים, אבל אולי כדאי לכם לצמצם את צריכת הסוכר (אילוסטרציה), צילום: Thinkstock Photos

2. הוסיפו לכל ארוחה שלכם סלט: במיוחד כזה שיש בו עלים ירוקים רבים וירקות במגוון צבעים, הם בעלי ערך קלורי נמוך ויש בהם סיבים תזונתיים רבים, שבתורם גורמים לתחושת שובע גדולה, מה שגורם לכך שאנו נצרוך פחות אוכל, ובהתאם גם פחות קלוריות.

נוסף על כך, המים בירקות מועילים לתהליך ההידרציה של הגוף, וכוללים גם, כמובן, שלל ויטמינים, מינרלים ושלל נוגדני חמצון שמועילים לגוף שלנו.

גוונו בצבעי הירקות. סלט ירקות, צילום: יוסי זליגר

3. בצעו בכל יום 45 דקות של פעילות גופנית: מספיק שאפילו תלכו 45 דקות בכל יום כדי להוריד את השומן הבטני שלכם, שכן פעילות שכזו "שורפת" את השמן שנצבר בבטן, שם הוא נשמר על ידי הגוף שלנו כמקור לאנרגיה.

שמרו על הכושר, צילום: Getty Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר