"לא מאמינה שזה קורה שוב": הדרמה הרפואית של הדוגמנית

רוסלנה רודינה, הפרזנטורית והאקסית של איל גולן נפצעה שוב בכף רגלה • "אני פשוט אדם מאוד קלמזי", העידה על עצמה

רוסלנה רודינה. צילום: קוקו

רוסלנה רודינה חוותה אמש (שני) שוב פציעה בכף רגלה, באותו המקום בדיוק שבו נפצעה במהלך צילומי העונה שלישית של התוכנית "גולסטאריות" בכיכובה לפני מעט יותר משלוש שנים.

רודינה חשפה בחשבונה באינסטגרם בעל מאות אלפי העוקבים את החבלה שממנה היא סובלת, וגם עדכנה בטיפול שהחלה בו מיוזמתה על מנת לקדם את ההחלמה. באיזה טיפול בדיוק מדובר? רמז: כדאי שתכינו אטב לסגור באמצעותו היטב את נחירי האף.

"לא מאמינה שזה שוב קורה", הביעה רודינה תסכול אל מול הגולשים נוכח הפגיעה. "בדיוק מה שהיה לי ב'גולסטאריות', באותה הרגל. זה אמיתי?", שאלה על רקע צילום שלה שוכבת במיטת חוליה עם כף רגלה החבולה.

כמה שעות לאחר מכן עדכנה את הגולשים בדיאגנוזה הרפואית, ובניסיונותיה לטפל בפציעה, וכתבה על רקע תמונה של כף רגלה החבושה: "טוב, אז לא שיחקתי כדורגל כדי שזה יקרה לי שוב", העירה. "פשוט אדם מאוד קלמזי. למזלי זה לא שבר, רק נקע", הרגיעה.

צילום מסך אינסטגרם

בהמשך דבריה סיפרה על הליך ריפוי לא קונבנציונאלי שהחליטה לבצע בתקווה שיוביל לתוצאות חיוביות בהקדם, כבר ביום שלמחרת. "עושה זירוז תהליכים עם תרופות סבתא (בצל חתוך בצדדים) שישאב את הכל, ויוריד נפיחות ומחר אדרוך על הרגל", חתמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר