ביחד עם יוסף חדאד: החוויה המטלטלת של רוסלנה רודינה

צפו: הדוגמנית ביקשה לתאר את המראות הקשים אליהם נחשפה, כשביקרה בבארי יחד עם הפעיל החברתי וה"מסביר הלאומי" • "אין ספק שלא אשכח את זה לעולם, ובטח שלא נסלח"

רוסלנה רודינה. צילום: משה בן שמחון

הדוגמנית ובת זוגו לשעבר של איל גולן רוסלנה רודינה מתגייסת לעזרה ההסברתית והחברתית, כמו כוכבי ביצה רבים שמנסים לעשות ככל שביכולתם מאז שבת השחורה. בפוסט שהעלתה באינסטגרם, שלווה גם בסרטונים, ביקשה לתאר את החוויה המטלטלת שעברה כשביקרה בבארי יחד עם הפעיל החברתי יוסף חדאד.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by 𝑹𝑼𝑺𝑳𝑨𝑵𝑨 𝑹𝑶𝑫𝑰𝑵𝑨 𝑶𝑭𝑭𝑰𝑪𝑰𝑨𝑳 (@ruslanarodina)

בין היתר, כתבה את הדברים הבאים: "זה היה יום מטורף. אין לי מילה אחרת לתאר את זה. כל מקבץ הרגשות הציפו אותי היום. נוכחתי לראות ולגלות את הזוועות מקרוב וגם להריח ריח של מוות לראשונה בחיי. זה לא פשוט בכלל.

רוסלנה רודינה, צילום: קוקו

"אבל הכרנו היום גיבורים שממשיכים להילחם יום יום, שעה שעה, ולא מוותרים. אז מי אנחנו שנוותר? מותר להישבר, מותר הכל. אבל הכי חשוב לדעת לאסוף את עצמנו ולהמשיך הלאה עד כמה שניתן. אני רוצה למסור תודה לכל מי שפגשתי היום. זה היה יום עוצמתי ברמות. אין ספק שלא אשכח את זה לעולם, ובטח שלא נסלח. אבל הכי חשוב שיחזירו לנו את החטופים למשפחותיהם כמה שיותר מהר. הנפש מצולקת, זה נכון, אבל יש חיים שצריכים לחיות אותם ואנחנו כאן כדי להישאר ולנצח", חתמה את הפוסט במסר מעצים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר