"רוצים אותי בבית": צפו בכתבת חדשות 12 מתפרקת בבכי

יעל אודם ניהלה שיחה עם רפי רשף שבמהלכה נשאלה על הקשר המיוחד שרקמה עם מפוני ניר עוז, ובתגובה התקשתה להסתיר את התרגשותה • בנוסף סיפרה על הקושי להיות מחוץ לביתה במשך שבועות ארוכים • "בבית לא לגמרי מקבלים את זה, רוצים אותי", אמרה בקול חנוק

יעל אודם בוכה בשידור / חדשות 12

יעל אודם עלתה אמש (שלישי) לשידור בתוכניתו של רפי רשף ודיברה עמו בהתרגשות רבה על השבועות הארוכים שהיא מבלה בעיר הדרומית אילת עם מפוני קיבוץ ניר עוז ששרדו את התופת הנוראית בשבת השחורה. בשיחה פתוחה היא סיפרה לו על העצה שקיבלה מאחד התומכים במפונים, על האהבה לאנשי הקיבוץ, ועל השאלה המצמררת ששאלה את בעלה באחת השיחות הליליות שקיימו.  

כבר בתחילת השיחה עם רשף, אודם לא הצליחה להסתיר את תחושת ההזדהות העמוקה עם כאבם של אנשי ניר עוז ששרדו את הזוועות. "את חלק מהקהילה שם", העיר המגיש. "אתה אומר לי את זה, ואני מתחילה לבכות", השיבה אודם.

"יש כאן יועץ ארגוני שמטפל בהם מהיום הראשון והוא אמר לי 'את יודעת, את בטראומה משנית. את לא מסוגלת לחזור הביתה וזו בעיה, תתחילי לדאוג לעצמך'. אבל הם אנשים של החיים. אתה רוצה להיות איתם. זו בכלל לא עיתונות, זה בכלל לא להביא אייטם, הם אנשים בלב", הבהירה.

"כמה את מתייחסת לאמירה של היועץ הארגוני?", התעקש רשף. "אני בסדר, אני מרגישה שאני עושה את הדבר הנכון במקום הנכון. בבית לא לגמרי מקבלים את זה. רוצים אותי בבית", הוסיפה.

אודם ניצלה את זמן המסך גם כדי לדבר על הבעיתיות של העסקה הנוכחית שבה השתחררו בפעימה הרביעית אנשי הקיבוץ. "תדמיין את שרון קוניו נפרדת מדוד קוניו אחרי שהם היו בשבי עם שתי הילדות ואומרת 'ביי אהובי, נתראה מתישהו'. מתי נתראה? מתי לעזאזל נתראה?!", התרעמה. "זה כל כך אכזרי. אני מתקשרת הביתה בלילה, אני מדברת עם בעלי ואני אומרת לו 'תאר לך שהיו מפרידים בינינו'". בהמשך הוסיפה כי דוד קוניו ששבוי בידי חמאס, מתאבל על אחיו איתן מפני שהוא סבור בטעות שנרצח בטבח של השבעה באוקטובר. "הוא מתאבל ימים ולילות על מישהו שחי! איך מעבירים לו את המידע הזה?! איך אומרים לו 'הוא חי, אל תבכה'? זה נורא, זה פשוט נורא!".

לסיום שאל רשף את אודם אם ישנו מישהו שדואג לצרכיה, שאלה שגרמה לה לסערה רגשית גדולה אפילו עוד יותר. "אני אמצא את הזמן. אל תשאל אותי, רפי. ישר אני מתחילה לבכות מזה ואני דווקא בסדר. אני אמצא את הזמן, נשבעת", הבטיחה בקול רועד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר