מעצבת השיער הראשית וראש מחלקת עיצוב השיער של התוכנית הפופולרית ביותר של נטפליקס "דברים מוזרים", שרה הינדסגול, משיקה מותג טיפוח שיער חדש עם סיומה של העונה החמישית והאחרונה של הסדרה.
במהלך העונות, הינדסגול עיצבה תסרוקות המזוהות עם שנות ה-80, התקופה בה מתרחשת עלילת הסדרה, כמו התלתלים הנפוחים של נטליה דייר בתפקיד ננסי וילר והשיער ה"מבולגן" של ג'ו קירי בתפקיד סטיב הרינגטון.
למרות זאת, הסגנון של מותג טיפוח השיער החדש של המעצבת רחוק מאוד מהסלסולים המקסימליסטיים והמולטים שאפיינו אותה במהלך התוכנית.
"זה פשוט לא מגניב להיות מעוצב יתר על המידה", אמרה מעצבת השיער הדנית ל-The Business of Beauty. "זה הסגנון הסקנדינבי בתוכי. פשוט הייתי כזה, 'אנשים לא רוצים להיראות כאילו הם עשיתי משהו'".
מותג טיפוח השיער Hindsgaul Hair, שיושק ב-12 בינואר, משלב אריזה מינימליסטית בגוון צהוב חמאה עם מגוון מוצרים להשגת המראה הבלתי מתאמץ, הנונשלנטי והמאופק שהיא מעדיפה - ניגוד חד לעומת התסרוקות הגדולות מ"דברים מוזרים".
בעוד מותגי יופי של ידוענים הם דבר שבשגרה, שכן גם לכוכבת "דברים מוזרים" מילי בובי בראון עצמה יש מותג ביוטי משלה, הינדסגול היא אחת מאנשי המקצוע הראשונים על הסט שנכנסת לאור הזרקורים עם מותג משלה.
הרמז היחיד של הקולקציה החדשה לתוכנית הוא גופן בסגנון מכונת כתיבה בהשראת תסריטי סרטים. אבל הקולקציה הראשונה - שכוללת פילינג לקרקפת, מסכת שיער, מוס קליל ושמפו יבש - מתאימים לעיצובים טבעיים יותר מאשר התסרוקות שנראו על המסך של נטפליקס, עם מרכיבים סקנדינביים המשלבים כותנה נורדית ו-Cloudberry.
עם זאת, הינדסגול ככל הנראה לא סיימה עם השיער של יקום "דברים מוזרים", שכן היא אמרה שהיא מתכננת לעבוד על פרויקטים עתידיים של יוצרי הסדרה - כמו הספין-אוף שיתמקד בדמותה של ננסי וילר, והוכרז על ידי נטפליקס בשבוע שעבר.
הינדסגאול עשתה שיער לקולנוע ולטלוויזיה יותר מעשור כשווינונה ריידר, שעבדה עם מעצבת השיער בעבר, המליצה עליה לתפקיד ראש מחלקת השיער של "דברים מוזרים".
עם שתי מועמדויות לפרס אמי לעיצוב שיער, הינדסגול חידדה את החזון של יוצרי התוכנית למראה הדמויות מהעונה הראשונה. הדמות של מילי בובי בראון בעונה הראשונה למשל, אילבן, הייתה אמורה להיות קירחת לחלוטין לפני שהינדסגול התערבה כדי ליצור את תספורת הגלח שלה.
"כל כך פחדתי, הייתי מבועתת. אמרתי לעצמי, 'אלוהים אדירים, אני לא מאמינה שאני הולכת לגלח את השיער של הילדה הקטנה הזאת'", היא אמרה, ונזכרה שבראון הצעירה "פשוט צחקה" במהלך התהליך.
היא החלה לחלום על הרעיון ל-Hindsgaul Hair חמש שנים לתוך העבודה על "דברים מוזרים". לפי הינדסגול, המותג עוסק פחות בתסרוקות טלוויזיונית ויותר בהגנה על השיער והקרקפת של הכוכבים למשל, לאחר שהשיער שלהם מסורק או נמתח בחוזקה מתחת לפאות במהלך ימי צילום ארוכים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו