מותג הביוטי המוכר E.L.F. Cosmetics ספג ביקורת על הכללת הקומיקאי השנוי במחלוקת מאט רייף בקמפיין החדש שלו.
הפרסומת החדשה של המותג כללה את מלכת הדראג היידי אן קלוזט ואת הקומיקאי מאט רייף, והציגה את השניים כעורכי דין המנסים להגן על לקוחותיהם מפני מוצרי יופי יקרים מדי.
הקמפיין נשען על הגישה ההומוריסטית והבידורית של המותג, שבדרך כלל בוחר עבור הקמפיינים שלו כוכבים משעשעים - כמו השחקנית ג'ניפר קולידג' מ"הלוטוס הלבן".
למרות הקמפיין המשעשע, רבים לא התרשמו מהכללת רייף בקמפיין, לאחר שהוא זכה לגינוי נרחב על הכללת בדיחה על אלימות במשפחה במופע הנטפליקס שלו בשנת 2023.
במהלך המופע, רייף סיפר בדיחה על מלצרית ששירתה אותו שהייתה לה עין שחורה. "החבר שהיה איתי אמר, 'אני מרחם עליה, אני חושב שצריכים לשים אותה במטבח או משהו כזה שבו אף אחד לא יצטרך לראות את הפנים שלה'. אני אמרתי, 'כן, אבל אני חושב שאם היא הייתה יודעת לבשל, לא הייתה לה עין שחורה כזאת'", אמר רייף, על פי Independent.
View this post on Instagram
לאחר שהפרסומת של E.L.F Cosmetics יצאה, אנשים מיהרו להביע את כעסם על המותג על הכללת אדם שלטענתם לא מכבד נשים או אנשים בכלל, ועל נטילת הזדמנות מיוצר תוכן בתחום היופי.
"למה לבחור במאט רייף? אני אוהבת אתכם כמותג אבל מאט רייף הוא לא אדם טוב", כתבה אחת הגולשות ברשת. אחרת הוסיפה: "לא היה לכם תקציב לקומיקאי שלא מתבדח על התעללות?", כשגולשת נוספת כתבה: "מכל האנשים בעולם, בחרתם בו".
גולשת אחרת התייחסה למוצרי החברה לעומת הקמפיינים. "תמיד השתמשתי ואהבתי את המוצרים שלכם במיוחד מכיוון שהם יותר זולים ונגישים, אבל אני לא יכולה לתמוך בכם כשאתם חושבים שמאט רייף הוא בחירה טובה עבור הפרסומת שלכם. יש לנו כל כך הרבה אנשים טובים יותר בעולם".
בפוסט שהעלה המותג לחשבון האינסטגרם שלו, הוא בחר להתנצל בפני מיליוני העוקבים שלו. "אתם מכירים אותנו, אנחנו תמיד מקשיבים ושמענו אתכם. קמפיין זה נועד להדגיש באופן הומוריסטי עוול ביופי. אנו מבינים שפספסנו את המטרה עם אנשים שאכפת לנו מהם בקהילת e.l.f. שלנו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו