הדוגמנית שהפכה ליזמית מצליחה, בוחנת לכאורה את מכירת מותג טיפוח העור שלה Rhode, עם הערכת שווי העולה על מיליארד דולר. על פי מקורות, היילי ביבר, שמתמודדת בחודשים האחרונים עם שמועות על משבר חמור בנישואיה לג'סטין ביבר בעקבות מצבו הנפשי הלא יציב, שכרה את שירותיהם של בנקי ההשקעות JPMorgan Chase ו-Moelis כדי לסייע בחיפוש אחר קונה.
המותג Rhode שנקרא על שם שמה האמצעי של היילי, הושק ביוני 2022 וצבר במהירות תאוצה בתעשיית היופי עם מבחר מוקפד של מוצרי טיפוח ביניהם Peptide Glazing Fluid, Barrier Restore Cream וPeptide Lip Treatment-, מוצרים שנועדו להעניק את הזוהר המוכר של ביבר המדגיש לחות ותמיכה בעור.
ההצלחה של Rhode מיוחסת לנוכחות המשמעותית של ביבר במדיה החברתית, עם למעלה מ-54 מיליון עוקבים באינסטגרם כשהשפעתה במיוחד בקרב צרכני דור ה-Z הזניקה את המותג לגבהים מרשימים עם דיווחים המצביעים על כך ש-Rhode ייצר כמעט 200 מיליון דולר בהכנסות שנתיות.
עם זאת, בכל הנוגע לרכישת המותג העסקה עלולה להיתקל בקשיים בעיקר מאחר שהמותג פועל רק אונליין למרות שדווח על מגעים עתידיים לשיתוף פעולה עם קמעונאי פיזי.
מקורב לתעשייה מסר: "הקונים פועלים בזהירות רבה במיוחד בסביבה הכלכלית הנוכחית. השוק פשוט לא יציב מספיק כדי לחתום על צ'ק בסכום כזה". לפי הדיווחים, חלק מהקונים מהססים לרכוש מותג שתלוי בדמות של סלבריטאית אחת בלבד ובקמעונאי אחד בלבד.
מקור בתעשייה אמר לאתר Women’s Wear Daily, כי הדבר נובע משוק מיזוגים ורכישות חלש ולחצים כלכליים נוספים. "אף אחד לא שילם מיליארד דולר על Rare Beauty אף אחד לא שילם מיליארד דולר על Makeup by Mario אז למה שישלמו את זה על Rhode? - אפילו אין להם הפצה". מקור אחר הוסיף כי מותגים כמו Rhode מציעים "יותר מדי סיכון" לקונים פוטנציאליים בשל היותם "צעירים מדי".
לדבריו, "המותג הגיע לגודל שבו מספר הרוכשים הפוטנציאליים הולך וקטן. "הם Rhode ,Rare Beauty ו-Makeup by Mario צעירים מדי, גדולים מדי ותלויים מדי במייסדים שלהם וזה יותר מדי סיכון. הרוכשים הרלוונטיים הם בדיוק אלה שלא יגעו בזה". על פי הערכות, ייתכן שביבר נמצאת במגעים לשיתוף פעולה עם קמעונאי גלובלי.
ההחלטה לשקול את מכירת Rhode מתיישבת עם מגמה רחבה יותר של סלבריטאים הממנפים את המותגים הצרכניים שלהם כשמקורות בתעשייה מציעים כי המהלך של ביבר (29) משקף מאמץ אסטרטגי לנצל את ערך השוק הנוכחי של המותג ואת רצונה להתמקד במיזמים חדשים.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
בעוד שפרטים ספציפיים לגבי המכירה הפוטנציאלית נותרו חסויים, המעורבות של בנקי השקעות בולטים מדגישה את הרצינות של כוונותיה של ביבר. ככל שתעשיית היופי ממשיכה להתפתח, המכירה הפוטנציאלית של Rhode מדגישה את האופי הדינמי של מותגים בהובלת סלבריטאים ואת השפעתם על השוק. נכון לעכשיו, לא ביבר ולא נציגיה הגיבו בפומבי על המכירה הפוטנציאלית. קהילת היופי ממתינה בקוצר רוח להתפתחויות נוספות, תוך השערות על המסלול העתידי של Rhode ומקומו בנוף התחרותי של טיפוח העור.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו