"יותר אינטנסיבי משבוע האופנה": הצצה אל מאחורי הקלעים של חצי גמר האירוויזיון

בעוד כמה שעות תעלה עדן גולן ותבצע את "הוריקן" על במת המוזיקה הגדולה • על הסטיילינג, האיפור והתסרוקות עובדים לא מעט אנשים מאחורי הקלעים – ככה זה נראה

עדן גולן בחזרה הראשונה לאירוויזיון 2024. צילום: אי.פי.איי.

היום בערב (חמישי) תעלה נציגת ישראל לאירוויזיון 2024 עדן גולן ותבצע את השיר "הוריקן" במטרה לעלות לגמר הנכסף שיתקיים במוצ"ש. על המראה של גולן, ושל שאר המתחרים מכל רחבי העולם, עובדים לא מעט אנשים כדי לספק לנו חוויית צפייה מרגשת. לא מעט דובר על השמלות והלוקים של המתחרים, אך לא רק הבגדים חשובים, אלא גם השיער.

חברת הטיפוח הבינלאומית, Moroccanoil, החברה החלוצה אשר החלה את השימוש בשמנים במוצריה ויצרה את הבאז העולמי סביב שמן הארגן, ממשיכה זו השנה החמישית לקחת חלק ולשתף פעולה עם תחרות האירוויזיון כנותנת החסות הראשית.

עיצוב שיער למתמודד מליטא / צילום: ג'ורדי ברדה

וככה זה נראה על הבמה, אף שיערה לא זזה / צילום: ג'ורדי ברדה 

גם השנה, במתחם הבאבל המעוצב ורחב הידיים, אנטוניו קורל קלארו המנהל האומנותי הבינלאומי של  Moroccanoil אחראי על צוות מעצבי השיער של החברה, שכלל כ- 33 מעצבי שיער מ-13 מדינות שונות שעמלו נמרצות על עיצובי השיער והתסרוקות של מתמודדי התחרות.

הבאבל הענק במאחורי הקלעים, כאן מסדרים את המתמודדים לפני שהם עולים לבמה,

"זה יותר מרגש ואינטנסיבי משבוע האופנה", מציין בהתרגשות קורל קלארו.  בעוד שחברי הצוות נמצאים במקום כל היום, רוב מעצבי השיער מתחילים בסביבות אמצע הבוקר ולא מסיימים עד 20 או 21 בערב. הימים ארוכים, אבל הציפייה, היצירתיות וההתרגשות באוויר שומרים על האנרגיה מזמזמת מהזריחה ועד השקיעה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Moroccanoil Europe (@moroccanoileu)

"זה סופר מרגש להיות חלק מ-ESC בפעם הראשונה; כולם היו מדהימים לעבוד איתם. זה משמעותי במיוחד עבורי להיות כאן, כי אני אוהב את האירוויזיון מאז שאני זוכר את עצמי. אין דרך טובה יותר לקחת חלק מאשר דרך עיצוב השיער", אומר אנדרו ברוס קייסי מעצב שיער של Moroccanoil מאנגליה.

עבודה על הצמות הארוכות של טלי גולרגנט / אינסטגרם

וככה זה נראה על הבמה. טלי גולרגנט בחצי גמר אירוויזיון, צילום: EPA

"אני מרגישה חלק ממשהו מיוחד להפליא, רגע משמעותי עבור האמן בקריירה המוזיקלית שלו. יש לנו את הפריבילגיה לעצב להם את השיער דקה לפני שהם מופיעים, ואנחנו אוהבים לגרום להם להרגיש בטוחים ויפים", משתפת מעצבת השיער ננקה טול. 

יולנדה מפורטוגל / צילום: ג'ורדי ברדה 

עדן גולן תעלה הערב על הבמה כשהיא לבושה בשמלה של אלון ליבנה ובסטיילינג של איתי בצלאל, שיחד יצרו לוק מיוחד. שימו לב גם לציפורניים הארוכות של הזמרת, שמסדרת אותן בעצמה, וכמובן לשיערה הארוך עם הפסים הסגולים שהופכים את הלוק שלה לבלתי נשכח.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר