סלינה גומז. צילום: אי. פי

מותג הביוטי של סלינה גומז על המוקד: "המנכ"ל הוא ציוני - צריך להחרים אותם"

גילויי האנטישמיות לא פוסקים • אחרי שהשחקנית העלתה פוסט לגבי המלחמה, עוקבים פרו-פלשתינים רבים החליטו כי די היה במילותיה ובעובדה כי מנכ"ל Rare Beauty הוא יהודי - כדי לאיים בחרם

לאחר שהכריזה כי היא מוחקת את חשבון האינסטגרם שלה (אך בסוף נמנעה מלעשות כן) בהמשך לפוסט שהעלתה על הלחימה בין ישראל לחמאס שגרר ככל הנראה מתקפה של תגובות נגדה, כעת גם Rare Beauty, מותג הביטוי המצליח של סלינה גומז הופך למוקד לקריאות לחרם.

למרות שלא הביעה עמדה מובהקת בנוגע ללחימה ואף ציינה כי אינה יכולה לשנות את העולם עם פוסט או האשטאג, עוקבים פרו-פלשתינים רבים החליטו כי די היה במילותיה של גומז בסטורי שהעלתה בו כתבה בין היתר כי אינה מסוגלת לחזות באנשים תמימים נפגעים וזה גורם לה להרגיש חולה, כדי לאיים בחרם על מותג הביוטי המצליח שלה Rare Beauty וזאת בשל עמדותיו של המנכ"ל היהודי שלה סקוט פרידמן.

"נשבר לי הלב לראות את כל הזוועה, השנאה, האלימות והטרור שמתרחשים בעולם. אנשים שעוברים עינויים ונהרגים או כל מעשה שנאה כלפי כל קבוצה. זה מזוויע", כתבה בסטורי ששיתפה בשבוע שעבר עם 430 מיליון עוקביה באינסטגרם. "אנחנו צריכים להגן על כל האנשים, במיוחד על ילדים ולעצור את האלימות לתמיד".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Rare Beauty by Selena Gomez (@rarebeauty)

לטענת הגולשים שמיהרו לטוויטר לצייץ קריאות חרם לאחר פרסום הסטורי של גומז (31), פרידמן הביע עמדות פרו ישראליות מובהקת בחשבונות החברתיים שלו והוא ציוניסט נלהב העוקב אחרי חשבונות פרו ישראליים דוגמת idf (Israel Defense Forces) ajewishresistance (Jewish Resistance) aipac (American Israel Public Affairs Committee).

"המנכ"ל של Rare Beauty הוא ציוניסט שעוקב אחרי החשבונות של צה"ל והוא פרו ישראלי. אם אתם רוצים להישאר נאמנים לחרם האקטיביסטים, תחרימו את Rare Beauty", צייצו בזעם הגולשים.

"תחרימו את Rare Beauty - לא רק שסלינה העלתה הצהרה מלאת בורות, המנכ"ל שלה ציוניסט", הוסיפה גולשת אחרת.

"אתם צריכים להחרים את Rare Beauty. המנכ"ל שלה הוא תומך נלהב של הצבא הישראלי וסלינה לא חושבת גם בעצמה שפוסטר יוכל לשנות כלום".

"כל מה שנכתב בפוסט של סלינה גומז דוחה", צייצה בבוטות גולשת פרו -פלשתינית. "היא תמיד הקורבן. תמיד. אבל כשמסתכלים על זה יותר לעומק זה הגיוני. המנכ"ל של Rare Beauty , סקוט פרידמן הוא ציוניסט נאצי", כתבה. "היא האדם השלישי הנעקב ביותר באינסטגרם ולא הייתה לה בעיה לתמוך באוקראינה" . "אני לעולם לא אקנה מ- Rare Beauty שוב", סיכמה גולשת. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו