25 ימים לאחר פרוץ מלחמת חרבות ברזל: הכוכבת ההוליוודית שוברת שתיקה

סלינה גומז העלתה סטורי לעמודה באינסטגרם בו התייחסה ללחימה בין ישראל וחמאס והביעה את רחשי ליבה ודעתה על המתרחש • "לא יכולה לסבול שאנשים חפים מפשע ייפגעו"

סלינה גומז. צילום: AP

25 ימים לאחר שהחלה הלחימה בין ישראל לחמאס, סלינה גומז שוברת שתיקה. אמש (שני) גומז (31) פרסמה סטורי קצר בחשבון האינסטגרם שלה בו שיתפה את תחושותיה באשר למצב, כשהיא נמנעת מלתמוך באופן מפורש בצד זה או אחר ומביעה בעיקר "זעזוע מהשנאה, הטרור והאלימות".

סלינה גומז, צילום: HFPA

"לקחתי הפסקה מהמדיה החברתית בגלל שהלב שלי נשבר מלראות את הזוועה, השנאה, האלימות והטרור המתרחשים בעולם", כתבה בסטורי אותו שיתפה עם 430 מיליון עוקביה.

"אנשים שעוברים עינויים ונהרגים או כל מעשה שנאה כלפי כל קבוצה הוא מחריד. עלינו להגן על כל האנשים, במיוחד הילדים, ולעצור את האלימות אחת ולתמיד. אני מתנצלת אם המילים שלי לעולם לא תהיינה טובות מספיק עבור כולם או להאשטאג. אני פשוט לא יכולה לסבול שאנשים חפים מפשע ייפגעו. זה מחליא אותי. הלוואי שהייתי יכולה לשנות את העולם, אבל פוסט לא יעשה זאת", כתבה.

שעות לאחר פרסום הסטורי הזה, גומז הוסיפה סטורי קצר נוסף בו כתבה: "כמי שיש לה אחות (לגומז יש שתי אחיות למחצה), כל יום גורם לי להיות חולה מהטרגדיות. אני אעשה הכל למען ילדים וחייהם של חפים מפשע".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר