קורין גדעון ההריונית מצפה ליורש עצר חדש בשבועות הקרובים בזמן שהיא מטפחת בבית את יורשת העצר הראשונה אלונה, ובין לבין מתחזקת אימפריית רשת, מעדנייה מצליחה וקריירה כפרזנטורית.
View this post on Instagram
בימים אלה, גדעון, שנבחרה לשמש כפרזנטורית של מותג הביטוי הבינלאומי המצליח בובי בראון, מככבת בקמפיין חדש למוצר Crushed Cream Colour (באלם לחותי עם גוון לשפתיים וללחיים), והיא כובשת לא רק את הקהל הישראלי בקמפיין הצבעוני המשמח, אלא גם את זה הבינלאומי, כשהיא מככבת בעמוד האינסטגרם הרשמי של החברה המונה יותר מ-4.1 מיליון עוקבים.
אתמול (שלישי) עלה בעמוד המותג פוסט עם תמונות מתוך הקמפיין בכיכובה של גדעון, וצבר כמה אלפי לייקים ומאות תגובות מפרגנות, ביניהן גם מאמא ורדה גדעון והבעל חילי סורצקין, אושיות רשת בפני עצמם, שמיהרו לפרגן לאהובת ליבם והכוכבת הפרטית שלהם ביום יום.
כדי שיהיה ברור לעוקבים הבינלאומיים שמדובר בכוכבת כחול לבן, לא מעט עוקבים ישראליים מיהרו להגיב על הפוסט כשהם כותבים "גאווה ישראלית", "מושלמת", היא משלנו" ודאגו גם להוסיף אמוג'יז של דגל ישראל.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו