בתום שבע שנות חיפושים: סרבן הגט נעצר

רונן ויטל, שברח מבית הדין הרבני בירושלים והותיר אחריו אישה וארבעה ילדים, נתפס בדרום ת"א • על אף מעצרו, הוא מסרב להעניק גט • בת זוגו לשעבר: "מקווה שיתעשת והפרשה תיסגר"

מעצרו של רונן ויטל, צילום: משרד החקירות ש.כספי

ל"ישראל היום" נודע כי שבע שנים לאחר שברח מדיון בבית הדין הרבני בירושלים והותיר אחריו אישה וארבעה ילדים, נעצר בשבוע שעבר אחד מסרבני הגט המבוקשים ביותר - רונן ויטל.

ויטל נעצר בדרום ת"א. מיקומו התגלה על ידי אנשי "יד לאישה", מבית רשת אור תורה סטון. בארגון, שמייצג את אשתו, פעלו רבות למען איתורו, אך בשלב זה, על אף מעצרו, הוא מסרב להעניק גט.

ויטל נתפס בעקבות מידע חדש. הודות לתרומה נדיבה, נפתח מבצע נרחב, שכלל מאות שעות מעקב והליכי חקירה, בניסיון להגיע למיקומו המדויק. בשבוע שעבר, הודיע חוקר פרטי של משרד החקירות ש.כספי למנכ"לית "יד לאישה" פנינה עומר, שאיתר את ויזל יושב ברכב באחד מהרחובות בדרום ת"א.

עומר לא בזבזה אף דקה, והעבירה מייד את המידע לקצין אג"ם של תחנת יפו, שליווה את התיק במסירות. רבע שעה בלבד לאחר מכן, צוות שוטרי התחנה עצרו את רונן שתחילה סירב להזדהות. ביום למחרת הוא הובא להארכת מעצר בפני בית הדין הרבני בירושלים.

"אני לא מאמינה שהוא היה מתחת לאף שלנו", אומרת אורלי, בת זוגו לשעבר ומוסיפה: "אני מקווה שיתעשת ויאפשר לסגור את הפרשה, גם עבורו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר