"אני עוברת משבר אמונה": מה ערער את מור ממן?

מלכת היופי לשעבר שיתפה את עוקביה באינסטגרם בקושי האמונתי שהיא חווה בימים האחרונים, בעקבות האתגרים המקצועיים שהיא עוברת • "לפעמים אנחנו לא יודעים למה הקב"ה עושה את מה שהוא עושה"

מור ממן חושפת: "אני עוברת משבר אמונה" // צילום מסך מתוך אינסטגרם

מלכת היופי במיל' מור ממן חזרה לאחרונה לישראל מסבב הרצאות שקיימה בארצות הברית, כחלק ממסע אינטנסיבי רוחני שאותו הגדירה "זיכוי רבים". אלא שאז, בניגוד לציפיותיה שתזכה לקצור את פירות עמלה בעבודת השם, היא נתקלה בקשיים בעסקיה שהובילו לתסכול גדול.

בסרטון שפרסמה הבוקר (שני) בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 179 אלף עוקבים, היא שיתפה על המשבר באמונה שהיא חווה בימים אלה בעקבות האתגרים המקצועיים. "גם אני עוברת משברי אמונה! אבל זה לא מדד לאמונה וביטחון. זה לא כמה נפלת, אלא כמה פעמים קמת!", כתבה ממן בכותרת לסרטון שהעלתה מרכבה הפרטי. "יש משפט שאומר שהקדוש רואה ללב והאדם לעיניים. כשאתם מסתכלים עליי, אתם לא יכולים לדעת מה שהקדוש ברוך הוא כן יודע".

מור ממן, צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם


בהמשך, סיפרה ממן על החזרה הקשוחה ארצה, שהייתה כרוכה בלא מעט תסכול בעקבות דברים שלא קרו כפי שתכננה. "מהרגע שחזרתי מארה"ב, אני רוצה להגיד לכם משהו, השתבש לי כל מה שיכול היה להשתבש לי, ברמה שאני ובת חן תפסנו את הראש ואמרנו 'מה?!'. כל יום משהו אחר. על פניו חזרתי מסבב של זיכוי רבים מטורף, מסירות נפש שאין... באמת. יום אחרי יום טיסה, שבע טיסות באיזה תשעה ימים. בקיצור, טירוף, טירוף, טירוף. ההיגיון שאומר שהכל היה צריך ללכת חלק, אבל מה שאני כל הזמן זוכרת זה שאמנם לא הכל הולך כמו שאני רוצה, אבל הכל משתבש לטובה, והכל קורה בסדר האלוקי והקדוש ברוך הוא רוצה בטובתי", פסקה. "גם אם זה נראה לי עכשיו כמו סוף העולם, אני יודעת שזה לטובתי. ושתדעו לכם שגם אני עוברת דברים".

בסרטון נוסף שפרסמה, המשיכה ממן לדבר על הדרך האופטימית שבה היא בוחרת לראות את הדברים הפחות טובים שקורים לה. "לפעמים אנחנו לא יודעים למה הקדוש ברוך הוא עושה את מה שהוא עושה. אין לנו את הראייה הזאת לראות, אבל לפעמים הקדוש ברוך הוא, כדי לנקות את השטח, כדי לבנות משהו חדש יותר טוב, עוקר דברים מהשורש, מנקה אותם. ממש כמו עכשיו, כמו ניקיון של פסח, מנקה דברים", הסבירה.

היא הוסיפה: "לפעמים נראה לנו שכשאנחנו זזים מהמשבצת שלנו, זה סוף העולם ושואלים מה יהיה. הכל בא כדי לכוון את האדם, כדי להגיע למשהו הטוב ביותר, לייעוד שלו. זה לא אומר שבדרך שאתם תעברו יהיה קל, פשוט ונוח. לא מתקדמים עם נוחות. כל בעל עסקים, כל בן אדם שהצליח בחיים, יגיד לכם שהוא יצא מאזור הנוחות שלו. אבל מה שכן, כשאנחנו יוצאים מאזור הנוחות שלנו, אנחנו מצליחים לראות דברים. 'בצר הרחבת לי', מה שנקרא. אין עוד מלבדו".

"יודעת שזה לטובתי". מור ממן, צילום: טל עבודי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר