מלכת היופי לשעבר פותחת את הלב: "התאהבתי בהשם ברמות שבחיים לא אהבתי אף אחד"

מלכת היופי שהתארסה רק לאחרונה ונמצאת בתהליך התחזקות כבר מספר שנים, שיתפה את מאות אלפיה עוקביה באהבתה לבורא עולם ובאמונה שלה על תפקידה בעולם כנשמה שירדה מהשמיים • "אני מאמינה באמונה שלמה בביאת המשיח והמשיח יגיע בהיסח הדעת"

מור ממן. צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

מלכת יופי לשעבר ואשת העסקים המצליחה מור ממן, שבשנים האחרונות עוברת תהליך של התחזקות מרבה לשתף את מאות אלפי עוקביה בשיעורים שהיא לומדת מהדת וחולקת עימם את משנותיה במגוון סוגיות. בסשן שאלות ותשובות שקיימה לאחרונה באינסטגרם, ממן התייחסה לתהליך החזקה בתשובה שלה, סיפרה על האמונה שלה ואפילו התייחסה לסוגיית ביאת המשיח.

"באיזה גיל חזרת בתשובה?", ביקשו עוקביה של ממן (28) לדעת. "בגיל 21 נפתח לי עולם שלא הכרתי", שיתפה ממן בצעדיה הראשונים בתהליך ההתחזקות תוך שהיא מזכירה כי לא הגיעה מבית דתי.

"בגיל 21 נפתח לי עולם שלא הכרתי", מור ממן, צילום: טל עבודי

"לא באתי מבית דתי. את הדרך שלי אל הדת אני מספרת בהרצאות שלי. זה העולם הכי זוהר שהכרתי", הוסיפה וכתבה, "והייתי בעולם "זוהר", סיפרה ממן שכזכור זכתה בתואר מלכת היופי של ישראל בדיוק לפני עשור. "אני לא יודעת איך להסביר את זה אבל זאת האמת. אני התאהבתי בהשם ברמות שבחיים לא אהבתי אף אחד", הכריזה בהתלהבות.

בהמשך נשאלה ממן האם היא חווה לעיתים נפילות בכל הקשור לדת ולתהליך ההתחזקות שלה. "ברור", השיבה ללא היסוס. "נראה למישהו שיצר הרע יתן לי להרוויח ככה שכר? יש נפילות ויש טעויות ויש הכל מהכל, אבל אני מאמינה באמונה שלמה שהשם מאמין בי ואוהב אותי ויודע שאני נשמה מאוד טובה", הסבירה. "אני לא מושלמת, ואם הייתי כזאת אז לא הייתי יורדת אל העולם לתקן. הכי חשוב בעבודת השם זאת אמונה והאהבה אליו", כתבה.

לבסוף נשאלה ממן האם היא מאמינה בביאת המשיח ובחרה להגיב לכך בהתלהבות לא מוסתרת: "אני מאמינה באמונה שלמה בביאת המשיח והמשיח יגיע בהיסח הדעת".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר