"לא אפרסם את הזוגיות שלי בכלל - גם כשאני אתחתן"

מלכת היופי במיל' מור ממן, שביטלה את האירוסין אחרי היכרות קצרה, הודיעה כי בפעם הבאה היא תשמור את מערכות היחסים שלה רק לעצמה • "זה מחוץ לתחום"

מור ממן. צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

חיי האהבה של מלכת היופי במיל' ואשת העסקים בהווה מור ממן ממשיכים להעסיק את מאות אלפי עוקביה ואלה ביקשו לברר אמש (ראשון) את הסוגיה האישית בסשן שאלות ותשובות באינסטגרם.

"מה הדבר שלא תעשי וכן תעשי בזוגיות הבאה שלך?", נשאלה מור שכזכור רק לפני פחות משבועיים פורסם כי ביטלה את אירוסיה ופירקה את הזוגיות עם שלום רהב משולם אליו זווגה בשידוך כשהשניים התארסו אחרי היכרות קצרה של מספר חודשים.

"לא אפרסם את הזוגיות שלי בכלל גם כשאני אתחתן", השיבה מור ל-178 אלף עוקביה והוסיפה בנחרצות: "זהו. זה מחוץ לתחום", כשהיא מדגישה שבפעם הבאה שתיכנס לזוגיות זה יהיה רק אחרי שתהיה בטוחה שתוכל להכיל את הזוגיות.

צילום מסך אינסטגרם

בהמשך לתשובתה על הרצון לשמור את חיי האהבה שלה מעתה ואילך הרחק מעיני הציבור, מור נשאלה האם היא מאמינה בעין רעה וגם פה תשובתה הייתה נחרצת וברורה.

"לא מאמינה בעין רעה בכלל כי אין עוד מלבדו", השיבה מור כשהיא מתכוונת כמובן לאמונתה בבורא עולם כחלק מתהליך ההתחזקות שהיא עוברת ומשתפת בו את מאות אלפי עוקביה בשנים האחרונות.

"למי שיש בעיה או כואב לו לראות שיבוא בטענות לקדוש ברוך הוא כי כל מה שיש לי זה ממנו", כתבה ואז הסבירה מדוע החליטה לא לשתף יותר בחיי האהבה שלה.

צילום מסך אינסטגרם

"זה ממקום שאני לא מעוניינת שייכנסו לי לזוגיות יותר, שלא יביעו דעה ולא כלום", כתבה והוסיפה כי האידיאל מבחינתה בבן זוגה הבא היא כי זה יהיה נטול אינסטגרם. "בכלל שלא יהיה לו אינסטגרם ולא יהיה מעניין אותו כל השטויות האלה!".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר