צפו: בון ג'ובי מזמין אתכם להופעה
סולן להקת "בון ג'ובי" פרסם סרטון ובו הוא מזמין את המעריצים להופעה בפארק הירקון
לקראת הופעתה של להקת בון ג'ובי בישראל ב-3.10 בפארק הירקון, שלח סולן הלהקה, ג'ון בון ג'ובי, מסר קצר למעריצים בישראל ומבטיח לפגוש אותם בפארק.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו