"אל תעזי לדבר בשמי, חצופה": התיעוד שגרם לצופית גרנט להתפוצץ

מגישת הטלוויזיה ואשת התקשורת נתמלאה בזעם כשצפתה אתמול בסרטון שהועלה לרשת ובו תיעוד של אישה נוזפת בפעילי חב"ד בזמן שהציעו לתלמידים ברמת גן להניח תפילין • "אני מתביישת", כתבה לעוקביה

צופית גרנט. צילום: קוקו

צופית גרנט נחשפה אמש (שני) לסרטון קצר שהועלה לרשת החברתית אינסטגרם ובו תועדה אישה כשהיא תוקפה מילולית אנשי חב"ד שהציעו באותו זמן לתלמידי בית הספר "בליך" שבשכונת רמת חן בעיר רמת גן להניח תפילין. גרנט, תושבת השכונה, שיתפה את הסרטון המדובר בסטורי שלה ולא הצליחה להסתיר את זעמה הגדול על התקרית.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎דיווחים ניוז חדשות בזמן אמת‎‏ (@‏‎divuchim_news‎‏)‎‏

"לכו לצבא!", גערה אותה אישה בפעילי חב"ד בסרטון המדובר בזמן שאחד מהם סייע לאחד התלמידים להניח תפילין. "תעשה את זה ליד הבית שלך, לא פה. פה זו שכונה חילונית", אמרה. "אל תעשה את זה, אנחנו לא רוצים לראות את זה. מה אתם רוצים בכוח להפיל את ראש העיר? לכו מפה!", גערה בנוכחים. בשלב מסוים, כשאחד החב"דניקים ביקש מאותה אישה לעזוב את המקום, וללכת הביתה, היא הטיחה בו: "אצלנו אנשים לא הולכים הביתה, אצלנו אנשים הולכים ללמוד ומביאים פרנסה. גועל נפש!". רגע לפני שעזבה, פנתה לצעירים ששהו במקום. "ואתם, טיפשים, לכו הביתה!".

צופית גרנט, צילום: אורן בן חקון

על רקע שיתוף הסרטון המדובר בסטורי בחשבונה באינסטגרם, צרפה גרנט כמה מילים מדם לבה. "אני מרמת חן, ואני מתביישת שמישהי בשכונה שלי מעזה לבזות חרדים ולדבר בשם השכונה", כתבה. "את לא אני, ואל תעזי לדבר בשמי, חצופה".

צופית גרנט זועמת על תושבת השכונה, צילום: מתוך אינסטגרם

בראיון שהעניק ל"ישראל היום" בחודש שעבר בעלה של גרנט, היוצר והזמר שולי רנד, הוא הרעיף דברי שבח של אשתו וסיפר על אמונתה: "מדובר באדם שהיכולת שלו לעזור לאנשים ולתת, שזו המהות של דת, היא בלתי נתפסת. אני לא יודע עשירית מהדברים שהיא עושה. היא מורה דתית מאוד גדולה בשבילי. ביכולת שלך לצאת מעצמך. בחמלה, אהבה, שמחה. היא המאסטר שלי, אני לומד ממנה". כשנשאל אם קירב את גרנט לדת השיב: "כן, אבל לא במובן הזה. קירבתי אותה לעצמי, וזה העולם שלי. גם היא עצמה יש לה את הקשר האישי שלה לקדוש ברוך הוא ואת השאלות שלה ואת התשובות שלה. יש לה עולם רוחני שהלוואי עליי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר