מעשים במקום הבטחות

ליברה, לקחה את מה שהיה "מובן מאליו" בענף הביטוח ושינתה אותו מהיסוד.

היא הפכה הכל לאישי ומתקדם יותר: מודל תמחור פרסונלי, כיסויים ייחודיים, קיצור זמני תשלום, שיתוף ברווחים, יתרת זכות, ארנק דיגיטלי, ובעיקר הוגנות כתפיסת עולם. זוהי הבשורה על פי ליברה

תחשבו על הדברים הכי בסיסיים בחיים שלכם. נגיד ארוחת בוקר, קניות בסופרמרקט, משחק כדורגל או אפילו סדרת טלוויזיה. מה יכול להפוך אותם מרגילים לבלתי נשכחים? אחרים? שונים בקטע טוב? אולי טאצ' מיוחד, נניח חוויית שירות יוצאת דופן ובעצם כל דבר שנוגע בכם אישית. כי כשרואים אותנו ומכירים בנו, גם הדברים הכי בסיסיים בחיים הופכים פתאום למשהו אחר. משהו מעבר. לכן, גם ביטוח רכב חייב להיות מותאם אישית. ליברה הבינה את זה והפכה את ביטוח הרכב לאישי. עכשיו, אי אפשר בכלל להבין איך חיינו בתקופה שהביטוח לא היה כזה.

ליברה

פעם, ממש עד לא מזמן, הפרופיל הביטוחי שלכם והתמחור של ביטוח הרכב שלכם היה מושפע מסוג הרכב, מספר הנהגים, גילם והעבר והביטוחי שלהם. זהו. הכי מקובע שמצאנו. רגע, אבל למה? אם אתם עובדים מהבית ומזיזים את האוטו פעם ביומיים לסידורים בשכונה, למה שתשלמו כמו השכן שלכם שנוסע שעה וחצי למשרד בפקקים כל בוקר וערב? הרי סטטיסטית, למי יש סיכוי גבוה יותר להיקלע לתאונה? התשובה ברורה – למי שנמצא יותר זמן על הכביש. זו משוואה פשוטה שאין לה קשר לאיכות הנהיגה שלכם. זו רק דוגמה מייצגת.

רוצים לחסוך עד 50% בביטוח הרכב בליברה? לחצו כאן >>ליברהליברה ליברה

כשמשלבים שירות, טכנולוגיה ותפיסת עולם שיוצאת מנקודת הנחה של "בואו נעשה משהו חדש כי מגיע לכם משהו חדש", מקבלים מוצר בסיסי שהופך למשהו מיוחד. חברת ביטוח שרואה אתכם כשותפים, מאפשרת לכם ליהנות מהוותק שלכם, מתאימה את פוליסת הביטוח ואת המחיר שלה בדיוק עבור המאפיינים הספציפיים של המשפחה שלכם, והכי חשוב, מכירה בכם כבני אדם ולא כמספר פוליסה במערכת. ומכיוון שהיא מכירה בכם, היא פיתחה מודל שמשתף אתכם ברווחים שלה. זה לא סתם סלוגן, זו מהפכה תפיסתית בענף שהיה תקוע עשרות שנים ואסף אליו לקוחות שבויים שלא דמיינו לעצמם שמגיע להם משהו מחברת הביטוח גם אם הם לא תובעים אותה. עכשיו כולם מתעוררים. ליברה הובילה את המהפכה ואספה בתוך פרק זמן קצר עשרות אלפי לקוחות מרוצים וממליצים שנהנים מכל הפרמטרים שהופכים את החברה לחברת הביטוח המהפכנית של ישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר