בשורה לצרכנים הישראלים: בקרוב נוכל לשתות את הקפה של המותג סטארבקס בישראל. לצערנו, בינתיים לא מדובר בבתי הקפה של סטראבקס, כי אם בקפסולות של המותג בלבד שיגיעו לארץ.
החל ממאי הקרוב, אסם-נסטלה תשווק ברשתות השיווק בישראל את קפסולות הקפה של סטארבקס. כבר בשלב ההשקה ישווקו בישראל שמונה תערובות של קפסולות. השקת הפעילות מתבצעת כחלק מהסכם לשיתוף פעולה כלל עולמי בין נסטלה לסטארבקס שהחל לפני כשנתיים, ומגיע לראשונה לישראל.
במסגרת ההסכם בין שתי ענקיות הקפה, נסטלה מייצרת ומשווקת את מוצרי סטארבקס לצרכנים בכל העולם ברשתות השיווק. מוצרים אלה כוללים קפסולות למכונות קפה ביתיות ומגוון מוצרים נוספים שיגיעו בהמשך וירחיבו את המותג סטארבקס בישראל. נסטלה הינה חברת הקפה הגדולה בעולם וסטארבקס היא רשת בתי הקפה הגדולה בעולם המחזיקה 30 אלף נקודות מכירה ב-80 מדינות, בהן מבקרים כ-100 מיליון לקוחות בשבוע.

הקפה של סטארבקס משווק על ידי נסטלה ב-40 מדינות ברחבי אסיה, אירופה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון וארצות הברית, וזוכה להצלחה אדירה. ההשקה בישראל כוללת תערובות קפה בקפסולות המותאמות למכונות נספרסו ומוצעות בשלוש דרגות קלייה המעצבות את פרופיל הטעם, קליית סטארבקס בהירה לקפה עדין, גוף קליל וטעם עגול, קלייה בינונית שמייצרת קפה מאוזן ועשיר וקליה כהה שמציגה קפה עם גוף מלא וטעם עוצמתי. כל התערובות מבוססות על קפה 100% ערביקה.
קטגורית הקפה היא אחת הקטגוריות הדינמיות בשוק המזון, כשמכירות הקפה ברשתות השיווק צמחו ב-2019 בכ-4.8%. שוק קפסולות האספרסו מאופיין בצמיחה מהירה במיוחד, ועל פי נתוני סטורנקסט, זינק היקף המכירות ברשתות השיווק ב-2019 בשיעור של 44.3% במונחים כספיים, וצפוי להגיע השנה ליותר מ-120 מיליון שקלים.
לדברי אבי בן אסאייג, מנכ"ל קבוצת אסם-נסטלה: ״מדובר במהלך שבו שני מותגי הקפה המובילים בעולם, נסטלה וסטארבקס, משלבים ידיים במטרה להנגיש לכל בית את אחד ממותגי הקפה המוכרים ואהובים ביותר בעולם. סטארבקס הוא מותג אייקוני, שרבים מהישראלים מחפשים ברגע שהם יורדים מהמטוס".
להערכת נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת הקפה ודגני הבוקר בקבוצת אסם-נסטלה, המותג צפוי להוביל את קטגורית הקפה. "על פי מחקרים שערכנו, כ-50% מהישראלים ביקרו בסניפי הרשת בשנתיים האחרונות וכ-74% מתוכם הזמינו אספרסו , קפוצ'ינו או קפה לאטה. אנו משוכנעים כי השילוב בין מותג אהוב ונחשק למוצרים איכותיים ביותר תביא להצלחה גדולה בשוק הישראלי, אנו מתחילים בקפסולות, ובכוונתו להתרחב לסגמנטים נוספים בהמשך. המהלך צפוי לתת דחיפה נוספת לצמיחת הקטגוריה ולהתפתחות תרבות צריכת הקפה האיכותי בישראל".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו