חברת המשקאות קוקה קולה הודיעה היום (רביעי) הודיעה מפתיעה במיוחד: הטעם של ה"זירו", אחד הטעמים הפופולריים והנמכרים ביותר - הולך להשתנות. השינוי, לדברי אנשי החברה, מגיע מתוך רצון להתקרב לטעם של המשקה המקורי, כלומר מתוק יותר. כמובן שישנו גם המניע הכלכלי, שכן המוצר החדש עתיד להגדיל את הרווחים כי הוא אמור למשוך צרכנים חדשים.
בשורה התחתונה, הסערה שיש כעת בעולם מאז הודעת החברה נובעת מכך ששינוי בטעמי קוקה קולה לא קורה הרבה, אך בפועל מדובר בשינוי מאוד קל ברמת הטעם, כאשר המרכיבים נשארים זהים. בפן המיתוגי דווקא נראה שינוי גדול יותר, כאשר הצבע הראשי של הפחיות והבקבוקים ישתנה משחור לאדום. הטעם החדש יגיע למדפים בארצות הברית כבר בחודש ספטמבר הקרוב.
Announcing the new and improved Coca-Cola® Zero Sugar with an updated look and an even more delicious and refreshing taste. Learn more about how we’re continuing to meet the expectations of our consumers: https://t.co/w8UDarQTbO pic.twitter.com/3SUfXWayEc
— The Coca-Cola Co. (@CocaColaCo) July 13, 2021
וכעת לשאלת השאלות - מה עם ישראל? מהחברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קבוצת קוקה-קולה ישראל) נמסר: "בישראל לא מתוכנן שינוי בטעמו של קוקה-קולה זירו".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו