באספרסו או בקינוח? המבצעים הכי מעניינים ליום הקפה הבינלאומי

שלל פעילויות מסקרנות וצ'ופרים מעוררים מוצעים לרגל חגם של חובבי המשקה, שיחול ביום ראשון הקרוב • איפה תוכלו להשתתף בטקס הכנת קפה בדואי מסורתי, היכן תוכלו לשתות אפוגטו כמו באיטליה ואיזה מקום מציע לכם קפה על חשבון הבית?

קפה ג'ינו. צילום: יחסי ציבור

הפוך, שחור, קפוצ'ינו, מקיאטו, אספרסו או דווקא אפוגטו? לקראת יום הקפה הבינלאומי שיצוין ביום ראשון הקרוב, אספנו כמה מבצעים משתלמים, פעילויות מעניינות וצ'ופרים מעוררים שמוצעים בתקופה הקרובה ברחבי הארץ לחובבי הקפאין המושבעים. אז שנשב על כוס או שנדליק את הפינג'אן?

טקס הקפה הבדואי במדאפה גלילית

ביום שני בשעות 12:00-10:00, יתקיים במתחם האירוח הבדואי המסורתי מדאפה גלילית שבמועצה המקומית כעביה-טבאש-חג'אג'רה טקס קפה בדואי מסורתי. הטקס יכלול ריקודי פולקלור בדואיים, תלבושות מסורתיות, הדרכות הכנת קפה בדואי אותנטי וסיפורים אישיים מפי בעלי המתחם ויפקי סלאמנה – ומובן שגם לגימה של המון קפה. 40 שקלים (כולל כיבוד קל שאינו רק קפה, אלא גם תה, פירות וקינוחים).

מדאפה גלילית // צילום: יחסי ציבור

טעימות קפה ומוזיקה ב-Ishu Coffee

בית הקלייה Ishu Coffee ביישוב אשחר שבגליל התחתון מזמין את חובבי הקפה ביום רביעי הבא בשעות 19:30-17:00 לאירוע מיוחד בהנחייתו של הבעלים גנאדי קוזקוביץ'. על סדר היום: האזנה לשירים וליצירות מוזיקליות וטעימות קפה בהשראתם, לצד הדרכות והדגמות של הכנת משקאות קפה מתקופות שונות ומאזורים שונים בעולם. מאספרסו וקפוצ'ינו עד לקפה בשילוב שוקולד ותבלינים; מבאך ושטראוס עד לבוב דילן, עברי לידר ו"קפה טורקי" של אריק איינשטיין – חושי הטעם והשמיעה שלכם לא יתאכזבו. 170 שקלים, כולל סדנת קפה וכיבוד קל.

אישו קפה, צילום: אלברט אדוט

האפוגטו המיוחד של וניליה

קפה לצד קינוח זה נחמד, אבל למה שלא תנסו קינוח שהקפה הוא אחד המרכיבים העיקריים שלו? ברשת הגלידריות וניליה משיקים מנת אפוגטו בהגשה ייחודית, במעין הפוך על הפוך: כוס ובה גלידת וניל שבמרכזה גומה, אשר לתוכה מוזגים שוט אספרסו – ממש כמו באיטליה. מהר, לפני שיימס. 22 שקלים.

קפה אפוגטו בגלידריית וניליה, צילום: בועז לביא

אילנס עושה את אל סלבדור

רשת אילנס מציינת את יום הקפה הבינלאומי עם מהדורה חדשה וחגיגית של פולים מאל סלבדור, Pacamara שמה. מדובר בפולים 100% מזן ערביקה שזכו לציון 83 מתוך 100 מטעם ה-SCA )איגוד קפה הספשלטי), כך שיש במה להתגאות. ביום הקפה יגישו בסניפי אילנס וטאטי את פולי הקפה החדשים לבקשת הלקוחות, וגם ניתן לרכוש שקית 200 גרם ב-42 שקלים ולטחון בכיף בבית.

קפה של טאטי-אילנס, צילום: יחסי ציבור

הדפסת קפה חינם בג'ינו אנד קו

בית הקפה/מעדנייה ג'ינו אנד קו שברחובות מפנק את הלקוחות בהדפסה חינם על הקפה, לכל מי שיזמין כוס קפה במהלך יום הקפה. מדובר בצ'ופר שווה למדי, שכן הדפסה עולה 10 שקלים בימים כתיקונם (מה שכן, חבל להרוס את התמונה כשמתחילים ללגום).

קפה ג'ינו // צילום: עדי אלון

המבצע המושחת של אמיליה

אומרים שהקפה הכי טוב מגיע מארץ המגף, ובאמיליה החיפאית האיטלקית מציעים ביום הקפה דיל של אספרסו או הפוך קטן בתוספת עוגייה מגה-מושחתת לבחירה ב-20 שקלים בלבד.

קפה אמיליה // צילום: יחסי ציבור

קפה על חשבון הבית באוניקס

במסעדת אוניקס שבחיפה מעניקים במתנה כוס קפה העשוי מפולי ערביקה על כל קניית ארוחה ביום הקפה הבינלאומי, וגם מגוון קינוחים ב-50% הנחה לסגירת הפינה המתוקה.

קפה אוניקס // צילום: יחסי ציבור

האפליקציה והמתנות של סי קפה

צירוף מקרים או מהלך מתוכנן מראש? רשת סי קפה משיקה בימים אלה ממש אפליקציה חדשה, ועל הדרך מפרגנת בכמה מבצעים למזמינים דרכה: קפה במתנה בהזמנת מאפה, 1+1 על כוסות הקפה, ואייס קפה ב-9.90 שקלים (בלי קשר, יש גם 25% הנחה על המוצרים האחרים). הזמנות בסניפי האקספרס בלבד.

סי קפה, צילום: אסף קרלה
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר