בשקט בשקט, מתחת לרדאר: נפתח לו פטיסרי מרגש על שפת הכנרת

בסבך פראי בנחל דן, בפוד טראק על גדות נחל שניר ועכשיו גם בימה הצפונית • "עוז פטיסרי" נפתח במיקום חדש אז יצאנו לטעום את נפלאות הבצק של עוז שחרי • המיקוד - שוקולד

גזרת השוקולד. צילום: עוז שחרי - "עוז פטיסרי"

עוז שחרי החל את דרכו העצמאית בשנת 2018 עם סניף הדגל של ״עוז פטיסרי״ במתחם גן הצפון, בגליל העליון והתגובות הנלהבות של תושבי האזור ותיירים מזדמנים – לא איחרו לזרום. הייתה זו אז בשורה מסעירה, כי האזור עוד לא ידע פטיסרי אירופאי קלאסי אמיתי מהו.

שחרי, שלמד לימודי קונדיטוריה בבית הספר ״דנון״ ומשם המשיך להתמחות אצל אחד מהפטיסיירים הנחשבים של עיר האורות, הבעלים והשף של ״יום ראשון בפריז״, ניקולה באשיר, ביסס כבר אז את אפקט הנחשקות של פטיסרי כהלכתו גם בגליל. לימים, קמו ונפתחו בתי עסק נהדרים נוספים, אך אין ספק ששחרי היה מהחלוצים בגזרה.

מאפים בעוז פטיסרי, צילום: עוז שחרי - "עוז פטיסרי"

משבר הקורונה הפך את הקערה המתוקה על פיה וגם ב״עוז פטיסרי״ ביקשו לחשב מסלול מחדש, לכן החליטו לפתוח את שערי המקום לאורחים בלוקיישן חדש. זה לקח זמן מה, אבל באביב 2022 פתח שחרי את מעוזו וקבע את מושבו על נחל הדן - מיקום יפיפייה בלב השמורה בתוך סבך הטבע הפראי. גם לכאן עקבו אחר המותג ותוצרתו חובבי פחמימות טובות ומתוקות מכל קצוות הארץ.

השנה, במהלך נועז החליט הפטיסייר עוז שחרי לצאת שוב לדרכים ולדייק את מקום מושבו. היום, תחנת הדגל של ״עוז פטיסרי״ היא פוד טראק במעיין ברוך על גדות נחל שניר. שם בצל האקליפטוסים מפליא שחרי במגוון מפתה של מאפים מתוקים ומלוחים שקהל המבקרים כל כך אוהב לאהוב.

פורץ דרך,

והנה, בשקט ומתחת לרדאר - נפתחה לה נקודת מכירה חדשה לגמרי, על שפת הכנרת במתחם הקבלה של ״סלינה כנרת״, הממוקמת בצידה המערבי של הימה, סמוך למושבה מגדל בשכנות לקיבוץ גינוסר. מי שמכיר את האזור, ודאי יודע כי למעט שתי מסעדות מצוינות (מגדלנה ותנורין), האזור לא רווי בבתי קפה ובטח לא בפטיסרי צרפתי מוקפד ונחשק. על כן, הבחירה בלוקיישן כבית ל״עוז פטיסרי״ היא בחירה משמחת, הן עבור אורחי המלון והן עבור תושבי האזור.

מקום החדש, צילום: עוז שחרי - "עוז פטיסרי"

ניכר כי כאן, בכנרת, המוצרים ששבו את לב הקהל הם דווקא מגזרת השוקולד. קראנץ שוקולד, קרואסון שוקולד, כדורי שוקולד, עוגיות שוקולד צ׳יפס ושאר תופינים שוקלדיים במיוחד. אך לא זאת בלבד, יש כאן גם סינבון נהדר, מאפה שוקולד או פיסטוק, עוגות בחושות ומאפינס.

לטובת מי שחשקה נפשו בביס מלוח, מציעים פה טוסט מפנק של מוצרלה, פסטו, זיתים ועוד. אפשר ליהנות פה גם מבורקס תוצרת בית המוגש עם תוספות כיפיות כמיטב המסורת.

המקום פתוח בכל יום מהשעה 8:00 ועד שנגמר
הכניסה חופשית דרך מלון ״סלינה כנרת״, Plot 13, מגדל

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר