הייתם שותים פפסי עם חלב או קטשופ? בקרוב תוכלו לטעום את המשקה בעצמכם

לרגל יום ההולדת ה-125 של המשקה האהוב, בארה"ב ייפתח דיינר פופ-אפ שיציע לסועדים משקאות לא שגרתיים, וכמובן שגם כמה מנות שתוכלו לאכול • איפה ומתי זה קורה ומה עוד צפוי במקום? כל הפרטים

משקה של פפסי קולה עם עוגיות. צילום: יחסי ציבור

המותג פפסי חוגג השנה יום הולדת 125, ולציון המאורע המבעבע יתקיימו ברחבי העולם שלל פעילויות שעושות כבוד למשקה הקולה הוותיק, אשר הושק בשנת 1898 בצפון קרוליינה, ארה"ב.

נוסף על לוגו חדש ונראות מעודכנת של המוצרים, ייפתח ב-25 באוקטובר (התאריך אינו מקרי כמובן) דיינר פופ-אפ במנהטן שבניו יורק, שבו יגישו במשך שבוע ימים מנות ומשקאות מבוססי פפסי, ויוצגו פריטים אותנטיים מההיסטוריה הארוכה של המוצר המצליח. בין המרקחות שתוכלו ללגום במקום: Pepsi PILK (שילוב ידוע לשמצה של פפסי וחלב, שזכה בעבר ל-15 דקות של תהילה ויראלית ואף קודם על ידי לינדזי לוהאן); Crystal Pepsi (משקה פפסי שקוף שהיה ה-דבר לתקופה קצרה בניינטיז ועשה קאמבק קליל בעשור הקודם);Colachup  - קטשופ הפפסי שהושק לאחרונה והפתעות נוספות, כמו ארוחה מפנקת בת שלוש מנות, שטרם נחשפו. הכניסה לדיינר של פפסי כרוכה בתשלום של 50 דולרים ומותנית בהזמנה מראש, כך שאם תבקרו בתפוח הגדול בעוד כחודשיים, תוכלו להצטרף לרשימת ההמתנה כאן.

דיינר פופ-אפ של פפסי, צילום: יחסי ציבור

"דיינר פפסי 125 יאגד את המיטב של פפסי תחת קורת גג אחת, החל מהפרסומות האהובות והרגעים המוזיקליים הכי גדולים שלנו (במשך השנים העניקה פפסי חסות לאמנים רבים, בהם דיויד בואי, טינה טרנר, מדונה, ביונסה ובריטני ספירס, ד"פ), ועד למוצרים הכי נדירים שלנו", אמר טוד קפלן, מנהל השיווק של פפסי, בהודעה לתקשורת. "זו ללא ספק תהיה חוויה סוחפת ומיוחדת במינה".

וסתם בשביל הידע: המותג פפסי אמנם נולד ב-1898, אך המשקה עצמו עלה על המדפים חמש שנים קודם לכן, תחת השם Brad’s Drink, לאחר שפותח על ידי רוקח בשם כיילב בראדהם אשר מכר אותו בבית המרקחת שלו בעיר ניו ברן שבצפון קרוליינה. מפני שהשם "המשקה של בראד" לא היה קליט במיוחד, הוחלט לשנות את שם המוצר ל"פפסי", מאחר ונטען כי הוא עשוי להקל על תופעות דיספפסיה (שם כולל לתסמיני אי-נוחות בבטן העליונה כמו מיחושים, נפיחות, בחילות, גזים... הבנתם את הרעיון). עכשיו הכל ברור.

לחיי 125 שנים נוספות. דיינר פופ-אפ של פפסי, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר