סנופ דוג בהופעה באמסטרדם | צילום: איי.אף.פי.

"הטוב בעולם": סנופ דוג משיק מותג קפה חדש – ומבטיח לשנות את התעשייה

אחרי שביקר בכמה הזדמנויות באינדונזיה, הראפר האהוב משתף פעולה עם יזם מקומי – ויפיץ קפה מבושל ופחיות קפה תחת המותג "INDOXYZ" • כמה זה יעלה – והאם נטעם אותו בקרוב בישראל?

סנופ דוג ידוע כאחד הראפרים הכי פופולריים בעולם, אבל מסתבר שגם אחרי יותר מ-30 שנות מוזיקה, עדיין אפשר לשאוף להגיע למקומות אחרים – ובמקרה שלו, לתחומי האוכל.

לאחר שהשיק מותגים לדגני בוקר, נקניקיות ואפילו חטיפי בצל לרגעים שדורשים נשנושים טובים, כעת המוזיקאי בן ה-51 מוצא את עצמו משיק מותג חדש, והפעם – של קפה. הראפר משתף פעולה עם יזם קפה אינדונזי בשם מייקל ריאדי תחת המותג "INDOxyz", שהפולים שלו מגיעים מהאיים האינדונזיים באלי, ג'אווה, סומטרה וסולאווסי. פולי הקפה נקלים בלוס אנג'לס שבארצות הברית, ואז הם נארזים כחלק מהמותג החדש או מבושלים ומוכנסים לפחית של המותג החדש.

הפרסומת למותג החדש של סנופ דוג:

"הקשר שלי לקפה קיים כבר שנים רבות", הוא אמר. "בלילות רבים של יצירת להיטים, הקפה סיפק את הדלק שנתן לי להמשיך. זה עומד לשנות את התעשייה, אני מבטיח לכם". הוא הוסיף: "תמיד אהבו אותי באינדונזיה, ומייקל תמיד דאג לי כשהגעתי לשם. הוא הראה לי את הקפה הטוב ביותר בעולם".

אם אתם רוצים כבר לטעום את הקפה החדש, אז דעו שתצטרכו לחכות קצת – שכן המותג של סנופ ייצא לדרך קודם כל בארצות הברית, ואם יצליח, הוא עשוי להיות מופץ בשאר העולם. כל פחית של המשקה תעלה 5.99 דולרים, וכל שקית של קפה מבושל תעלה החל מ-17.99 דולרים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...