הרגעים הכי מביכים בטלוויזיה ב-2021

קורין גדעון הטרחנית ב"המטבח המנצח", דנה רון ופליטת הפה ב"האח הגדול", איתמר וקארין הצפויים ב"חתונה ממבט ראשון", והבדיחה הלא מוצלחת של דני רופ בשידור שכאילו נשלפה מהאייטיז • אלו רק דוגמאות לרגעים המזעזעים והקרינג'יים ביותר על המסך הקטן בשנה החולפת

"האח הגדול", "חתונה ממבט ראשון" ו"המטבח המנצח", צילום: רשת 13, קשת 12

2021 היתה שנה שקרו בה דברים מוזרים ומביכים על המסך. לצערם של המעורבים, הטלוויזיה לא שוכחת והכל מוקלט. כן, גם הסיבוב של קורין גדעון ואמא שלה ב"המטבח המנצח", שסיפק מנת יתר של קרינג' היישר מהעולם העקום ששתיהן חיות בו.

ב-2021 הבטיחה לנו "חתונמי" בפרומו לפרק החתונה של איתמר "תכירו את החתן שיש בו הכל", וכולנו יודעים איך זה נגמר. ההוא הלך וזאת באה, והיום ג'קי אזולאי בועטת לעצמה בתדמית החיננית והעממית בכל פרק חדש של "הישרדות". 2021 הזכירה לנו שלהיות נבל בריאליטי אולי מתגמל מבחינת טרנדינג, אבל זה לא שווה ציבורית.

בשנת 2021, כדי להגיע לכותרות היה דרוש חוסר טאקט ברמות של דנה רון מתמסכנת באוזני טיטי איינאו עם המשפט המנותק "עשיתי כלים כמו איזה ניגר".

השנה אלון גל נזרק מהפריים טיים בתום תוכנית בודדת בגלל טענות שלא התפתח איתן כלום. גיא לרר גילה שבתוכנית התחקירים הרצינית שלו מועסקים שני נוכלי פירמידה, דניס ומישל. וספורט 5 דאגו להולוגרמות וטררם, אבל שכחו לסנכרן את הקול לתמונה בשידורי האולימפיאדה מטוקיו.

רוני דניאל, שהחזיר השנה ציוד לאפסנאות הראשית, זעק על דנה וייס לשתות מים קרים ולהפסיק להטיף לו מוסר. אלמוג בוקר הוטרד מינית בשידור, כשאוהדת איטלקייה ליקקה את פניו תוך כדי דיווח שלו מפאב לונדוני. ארי שמאי נתפס מעשן סביב שולחן הפטריוטים בערוץ 14, ובאולפן של רפי רשף צלצל טלפון מסתורי שגרם לעמית סגל, לירון אברהם ולדפנה ליאל לצחוק בלתי פוסק.

דני רופ בבדיחה גרועה ב"העולם הבוקר". רשת 13, ארכיון

אפשר להמשיך לדוג עוד רגעים שכונתיים, קרינג'יים, מביכים, תבחרו את המילה, כי המבחר גדול השנה, אף שאין כאן שום תחרות, כי דבר לא יתעלה על הפדיחה של דני רופ. החזאי ששכח כי אנחנו ב-2021 וכבר לא מקובל להתבדח בתוכנית בוקר על הפשלת מכנסיים וחשיפה. 2021 היתה מכה מתחת לחגורה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר