"האח הגדול": דנה רון עוד תקבור פה את כולנו

"זה וולגרי, זה בהמתי", אומרת הדיירת לאחר ליל הפלצות שעבר עליה • אבל יקירה, את תמיד יכולה לעזוב שוב • והפעם בתנאים שלך • טור "האח" הקבוע

כועסת. דנה רון בבית "האח הגדול", צילום: מתוך התוכנית

זה היה מהיר, הא? לא עבר שבוע מאז התחילה עונת ה-"VIP שאריות מחוממות שלנו ושל מלא ריאליטי אחרים" של "האח הגדול", וכבר אחד המועמדים המרכזיים לניצחון בה עזב. זהו כמובן ג'קי מנחם, המנצח בעונתה השלישית של תוכנית הריאליטי הקלסטרופובית, שהודיע בתוכנית אמש (רביעי) שהוא עוזב את הבית "בנסיבות אישיות".

סיבת עזיבתו של המתמודד הפופולרי נותרת מסתורית בשלב זה, וכשהוא מודיע על החלטתו לנטוש את הספינה, כל שהוא מספר לנותרים בה הוא שמדובר בעניין משפחתי, אך לא כזה שמערב אבל או אבדן. הרשת סוערת ומלאת ספקולציות (ותודה לאבא של ג'קי, שיותר מרמז שמדובר בתוצאת לחץ מצד גברת מנחם), והדיירים - ובראשם עומר, שבורים.

"אני לא יכול שהוא יילך מפה", הוא אומר בחדר האח, מזיל דמעה ומושך באפו. "עם מי אני אהיה?", הוא שואל, משל מדובר בשני לוחמים ששרדו את הבופור יחד, ולא חלילה בצמד שחלק חלל במשך בערך חמישה ימים. "לא יהיה לי עם מי לעשות צחוקים", הוא מוסיף, ומתעלם לגמרי מליל הבדולח של דנה רון. זה שבו נעשה מעשה פוגרום בשעות השינה שלה, לרקע שאגות שמחה וקולות צחוק של דיירי הבית בשעות הקטנות של הלילה.

"באלוהים", נשבע אורן חזן, "מאז הצבא לא צחקתי כך". ברור, אתם ודאי חושבים. צחוקים שם בשק"מ, כיף בממטרות. וזה הזמן להזכיר שאורן הוא בוגר קורס קצינים, ששירת בצה"ל כקצין ביטחון שדה וחיזוי אוויר. כמה פחות בטוחים אתם מרגישים ביכולת של צבא ההגנה, ובכן, להגן עליכם, מאחת עד להגר לקניה? לפחות כקצין במיל' בחיל האוויר, הוא בטח יודע את ההבדל בין הליקופטר למסוק, או את העדרו, שזה קצת יותר ממה שג'קי יודע. 

אותו הליקופטר, שלכאורה נשא שלט המיועד לדנה מבן זוגה, הפרסומאי יריב נתי, מעל חצר בית האח. "לכאורה" כי זה לא קרה באמת, אבל זה לא הפריע לחזן ויתר גברי הבית להחליט לבצע על דנה "שיגועים" מנטליים. כי אתם יודעים, זה גם כך קל מדי עבור אישה בת 49 להיסגר בבית עם חבורת גברים בני 30 וממוצע איי קיו של גלידה קסטה. כשלוקחים בחשבון גם את סאגת הצחוקים בלילה, אפשר להבין למה דנה רוצה לרצוח את כל דיירי בית "האח הגדול" ולהבטיח "אני אקבור את כולם".

חייבים להודות שזה יהיה סוף מקורי ושונה מכל גמר שחזינו בו עד כה, והרי מהי עונת ה-VIP הנוכחית של "האח" פרט לצורך בלתי פוסק לרענן את הפורמט ולהמציא בו משהו מקורי שוב?

"זה וולגרי, זה בהמתי", תיארה דנה את ערך הויקפדיה של התוכנית שהיא בחרה לקחת בה חלק (שוב). "זו פארטייה על המוח", המשיכה. "גם בכיתה ג' לא מתנהגים ככה. לא נתקלתי בכזה דבר בחיים שלי".

אבל זהו, שנתקלת כבר, דנה. נכון, פרידה הכט כבר לא כאן וג'קי כבר לא ינצח את העונה הזו. אבל זה זמן טוב להזכיר לגברת רון, שממש כמו אז ב-2010, גם היום היא יכולה לעזוב את מסיבת כרותי האונה שהיא התוכנית הזו. והפעם בתנאים שלה.    

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר