איזה דבר חדש למדנו על שלמה ארצי? כלום

הכוכב הכי גדול במוזיקה הישראלית ממעט להתראיין, לכן הראיון שלו בתוכנית של רוני קובן בכאן 11 היה מאורע מרגש • רק שחבל שקובן, מראיין מוכשר בדרך כלל, לא זז הפעם ממשבצת המעריץ

רוני קובן מראיין את שלמה ארצי, צילום: כאן 11

רוני קובן מאוד התרגש, ובצדק. שלמה ארצי הגיע אליו לאולפן (כאן 11, 22:12) לפתיחת העונה החמישית של תוכנית הראיונות האינטימית, "פגישה". ארצי לא מתראיין הרבה, ונדיר לראות את פניו בטלוויזיה. גם כשהשתתף השנה בפרק בסדרה "שבאבניקים" - רק קולו נשמע, ולא ראינו אותו. זאת אומרת, לא היינו צריכים את ההתרגשות של קובן מהמאורע כדי להבין את חשיבותו.

אז מה למדנו שלא ידענו קודם על הזמר הנערץ? כלום. ארצי התייצב עם שלושה זוגות משקפיים (כולל זוג כהה המיועד לבכי), ידע לספק דמעות כשצריך ונתן חרך קטן מאוד לחייו הפרטיים - אבל יותר מזה הוא לא רצה.

קובן הוא מראיין מוכשר ומדופלם. הטקטיקה המוכרת שלו מבוססת על חיבוק אגרסיבי וחנופה, שבעזרתם הוא חודר אל ליבם של בני שיחו, מאפשר להם לחוש ביטחון, להיפתח ולהיחשף. כשצריך הוא גם יודע לנשוך. אבל הפעם קובן פספס - לא זז ממשבצת המעריץ הנלהב, לא התעכב על אמירות חשובות ואפשר לארצי להתחמק בקלות משאלות מורכבות.

זה היה ראיון מפוספס, שכאילו רק נועד להעצים עוד יותר את ההילה של שלמה ארצי, זמר לאומי אייקוני בממדי אריק איינשטיין. לפחות קובן קיבל ממנו בסוף הפרק הופעה פרטית, וזאת בוודאי הגשמת חלום עבור מעריץ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר