זה התפקיד החדש של מגי טביבי בערוץ 20

יוצאת "האח הגדול" תגיש את מהדורת החדשות לצדו של יונתן אוחיון, שעד כה הנחה בערוץ את "חדשות ברשת" • טביבי: "אייצג את הקול הצעיר שלא נשמע במהדורות המתחרות" • אוחיון: "נביא זווית ייחודית ומרעננת"

מגי טביבי ויונתן אוחיון, מגישי חדשות המהדורה המרכזית של ערוץ 14, צילום: שי פרנקו

יוצאת "האח הגדול" מגי טביבי תגיש את מהדורת החדשות של ערוץ 20 (בקרוב באפיק 14), כך הודיע הערב (חמישי) הערוץ.

טביבי, שהצטרפה אל הערוץ רק לפני פחות מחודשיים, תגיש את המהדורה לצדו של יונתן אוחיון, שעד כה הנחה את התוכנית "חדשות ברשת", ובכך ינסו השניים לספק אלטרנטיבה לערוצים הגדולים.

בניגוד לערוצים האחרים, שהמהדורה שלהם מתחילה ב-20:00 ומסתיימת ב-21:30, המהדורה של ערוץ 14 תועבר מדי ערב בשעה 19:30 ותימשך חצי שעה בלבד. הערוץ בכתובתו החדשה יחל את שידוריו באפיק החדש ב-28 בנובמבר, ערב נר ראשון של חג החנוכה.

מגי טביבי במהדורת חדשות 20, צילום: אינסטגרם

טביבי מסרה בתגובה: "אני מאוד מודה לערוץ על הבעת האמון וההזדמנות שהוענקה לי להגיש מהדורת חדשות לצדו של יונתן אוחיון, עיתונאי ואיש טלוויזיה מעולה. כאישה צעירה, אני מתכוונת להיות הקול הצעיר המייצג ציבורים נרחבים שקולם אינו נשמע במהדורות החדשות המתחרות. אני שמחה להיות חלק מהמהפך הגדול והדרמטי שערוץ 20 עושה עם המעבר לאפיק 14- זה אתגר גדול לכולנו, ואני מאמינה שאוכל לתת את חלקי להצלחת הערוץ".

יונתן אוחיון מסר: "אני מודה על האמון שנתן בי הערוץ להגיש את תוכנית החדשות המרכזית עם המעבר לאפיק 14. אני שמח על השיתוף פעולה עם מגי טביבי, ובטוח שיחד נוכל להביא לקהל הצופים זווית ייחודית ומרעננת על החדשות – בלי פילטרים ובמקצועיות רבה".

כזכור, טביבי השתתפה בעונה התשיעית של "האח הגדול", שם ניהלה מערכת יחסים עם הזוכה של אותה עונה, ישראל אוגלבו. השניים יצרו לא מעט כותרות דרמטיות אחרי פרידתם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר