סדרת ההמשך ל"סקס והעיר הגדולה" מגיעה ל-HOT

הפרויקט החדש של HBO MAX, שממשיך את עלילות קארי בראדשו, מגיע לישראל • הסדרה תעלה במהלך חודש דצמבר ותשודר בצמוד לשידור בארה"ב

"and just like that", צילום: באדיבות הוט

HOT רכשה את סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה" שתיקרא: And Just Like That…, The New Chapter of Sex and The City. הסדרה תשודר בצמוד לשידור בארה"ב ותעלה במהלך חודש דצמבר.

טיזר סקס והעיר הגדולה. באדיבות HOT

הסדרה, שתכיל 10 פרקים, נכתבה על-ידי התסריטאי והמפיק מייקל פטריק קינג ויככבו בה שרה ג'סיקה פרקר (קארי), קריסטין דיוויס (שארלוט), וסינת'יה ניקסון (מירנדה). כידוע ולפי פרסומים, קים קטרל לא תשוב לתפקיד סמנתה ולא תיקח חלק בסדרה.

הסדרה תעקוב אחר קארי, מירנדה, ושרלוט בעוד הן מנסות לצלוח את המסע מגיל 30 למציאות העוד יותר מורכבת של החיים בגיל 50. הסדרה מצטלמת בימים אלה בניו יורק וישובו לככב בה, בין היתר, כריס נות' (מיסטר ביג), ווילי גרסון (סטנפורד), שנפטר במהלך צילומי העונה החדשה ועוד.

"סקס והעיר הגדולה" נוצרה על-ידי דארן סטאר ומבוססת על הספר באותו השם מאת קנדס בושנל. שלוש הכוכבות הראשיות משמשות גם כמפיקות בסדרה החדשה לצד ג'ולי רוטנברג, אלייזה זורינסקי, ג'ון מלפי ומייקל פטריק קינג.

כחלק מעסקה עם Warner Media, HOT רכשה לשידור תכנים מקוריים נוספים של HBO MAX, הכוללים את החידוש של "אחת שיודעת", "הדיילת", פרק האיחוד של "חברים" ועוד.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר