"פרקליטי אל.איי" ו"בבילון 5" חוזרות למסך

גל הרימייקים של סדרות בטלוויזיה האמריקנית לא דועך • עוד סדרות שיחזרו לחיים: "נאש ברידג'ס" ו"אלי מקביל"

הרימייק בדרך. "בבילון 5"

גל הרימייקים של סדרות בטלוויזיה האמריקנית לא מראה סימנים של דעיכה, ובקרוב נזכה לראות עוד סדרות שאנחנו זוכרים מהעבר חוזרות למסך בגרסאות חדשות.

בשבוע הבא תעלה בארה"ב גרסה מחודשת לסדרה "מלך הכיתה", סיטקום ששודר בין השנים 1986 ל־1991, ובמרכזו כיתת מחוננים בתיכון. את האסופה האקלקטית של התלמידים מלמד מחנך מגניב, בעל רוח צעירה ולא שגרתית. אפילו בראד פיט הצעיר עשה הופעת אורח בסדרה המקורית.
הגרסה החדשה תעלה בשירות הסטרימינג HBO מקס, והיא תהיה מכוונת לבני נוער. במרכזה תהיה כיתת גאונים שבראשה תעמוד מורה צעירה. המורה תדחף את תלמידיה לא לרדוף אחר ציונים, אלא לצאת ולחוות את החיים האמיתיים שם בחוץ.

בראד פיט ב"מלך הכיתה" המקורית,

בחודש הבא ישודר בערוץ USA סרט הטלוויזיה "נאש ברידג'ס", המשך לסדרה הפופולרית שעלתה באמצע שנות ה־90 ושודרה במשך שש עונות. כמו בסדרה, גם את הסרט יוביל השחקן דון ג'ונסון בתפקיד הבלש במשטרת סן פרנסיסקו, שאליו חובר חברו משכבר הימים החוקר ג'ו דומינגז (צ'יץ' מארין). אף שמדובר בפרויקט חד־פעמי כרגע, המפיקים מקווים שהסרט יעורר עניין מחודש שיוביל לשובה של הסדרה למסך בעונה חדשה.

לאחרונה גם ניתן רשמית אור ירוק לפרק פיילוט לרימייק של סדרת הדרמה המוערכת "פרקליטי אל.איי", ששודרה במשך שמונה עונות בשנים 1994-1986 ועקבה אחר עורכי הדין בפירמה מצליחה בלוס אנג'לס. שניים מכוכבי הסדרה - קורבין ברנסן (שגילם את הפרקליט ארני בקר) ובלייר אנדרווד (בתור ג'ונתן רולינס) - ייקחו חלק גם בפרויקט החדש. המפיק האחראי של "פרקליטי אל. איי" היה דיוויד אי. קלי, שבחלוף כמה שנים גם היה חתום על הצלחה נוספת: "אלי מקביל", הדרמה הקומית בכיכובה של קליסטה פלוקהארט. על פי דיווחים בחודשים האחרונים, גם "אלי מקביל" נמצאת בשלב מקדים לפיתוח רימייק. עם זאת, קלי הודיע כי לדעתו את הרימייק צריכה להוביל אישה, ולא הוא.

"פרקליטי אל.איי",

במקביל, ברשת CW עובדים על רימייק לסדרת המדע הבדיוני "בבילון 5", ששודרה באמצע שנות ה־90 במשך חמש עונות ועקבה אחר הנעשה בתחנת חלל עתידנית. רימייק נוסף שנמצא בעבודה הוא לסרט הדרמה המצליח "משחקי פיתוי" מ־1999, שהזניק את הקריירות של ריס ווית'רספון, ריאן פיליפה ושרה מישל גלר. הרימייק מיועד להיות סדרה טלוויזיונית.

הרימייקים נפוצים לא רק בתחום הסדרות, אלא גם בתחומי השעשועונים והריאליטי. בימים האחרונים דווח כי השלוחה האמריקנית של רשת הטלוויזיה הבריטית ITV בוחנת אפשרות להחזיר למסך בארה"ב את פורמט הריאליטי "אני מפורסם... תוציאו אותי מפה!", שרץ בהצלחה בבריטניה כבר 20 שנה. בארה"ב, שני הניסיונות לגרסה מקומית לא האריכו ימים.

הפורמט הצטלם לאורך השנים בערבות אוסטרליה, לשם הגיעו מפורסמים שנאלצו להתמודד מדי יום במשימות אקסטרים והודחו על ידי הצבעת הצופים. בעקבות הגבלות הקורונה הפורמט עבר שינוי, והחל מהעונה הקודמת הבריטים מצלמים אותו בטירה נטושה בוויילס, באווירה מטילת אימה. ייתכן שגרסה זו, תחת השם הזמני "טירת הסלבס", תקרוץ יותר לאמריקנים. הפרויקט נמצא בפיתוח ראשוני, ומעורבת בו גם חברת ההפקות של מפיק סרטי האימה המצליח ג'ייסון בלום ("תברח", "הטיהור").

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר