נטפליקס מציגה: סדרת המשך ל"מופע שנות ה-70"

החידוש לסדרה המצליחה יתרחש הפעם בשנות ה-90 ויתמקד בשתי דמויות אהובות, שיחזרו ויגולמו על ידי אותם שחקנים • כל הפרטים

"מופע שנות ה-70", צילום: יוטיוב, צילום מסך

90 זה ה-70 החדש: "מופע שנות ה-70" הייתה אחת הסדרות הקומיות האהובות של סוף שנות ה-90׳ ותחילת שנות ה-2000, ומעריציה ישמחו לדעת שהיא תשוב בקרוב למסכים - עם טוויסט.

כלי התקשורת בארצות הברית מדווחים שרשת נטפליקס אישרה הפקת סדרת המשך לסיטקום הסבנטיזי האהוב, שייקרא הפעם ״That 90’s Show” (״מופע שנות ה-90׳״, כפי שיש להניח שתיקרא בישראל).

כמו בסדרה המקורית, גם הפעם ייכנסו השחקנים קורטווד סמית׳ ודברה ג׳ו ראפ לנעלי ההורים השמרניים רד וקיטי פורמן, והשניים אף יפיקו את הסדרה לצד יוצרי הסדרה המקורית, גרג מטלר, בוני וטרי טרנר, ובתם לינדזי טרנר.

הסדרה החדשה תתרחש בשנת 1995 בוויסקונסין, ותעקוב אחר עלילותיה של ליה פורמן (בתו של אריק פורמן מ״מופע שנות ה-70׳״ - כלומר נכדתם של רד וקיטי), שתבקר את סבה וסבתה בקיץ ותתחבר עם דור חדש של צעירים בפוינט פלייס. במילים אחרות - הסקס, הסמים והרוקנ׳רול של הסדרה המקורית לא נעלמו, הם פשוט החליפו מלתחה.

קורטווד סמית׳ ודברה ג׳ו ראפ ב"מופע שנות ה-70", צילום: יוטיוב

נכון לעכשיו, שחקני ״מופע שנות ה-70׳״ לא מתוכננים להוות חלק קבוע בקאסט החדש, אך התכנון הוא שחלקם (וביניהם אשטון קוצ׳ר) יתארחו בסדרת ההמשך.

השיח אודות תחייה מחדש של הסדרה האהובה מתנהל מזה מספר שנים, כשרשת נטפליקס הראתה עניין רב בכך. זאת בעיקר לאור נתוני הצפייה הגבוהים לה זכתה הסדרה, כאשר הייתה ניתנת לצפייה בפלטפורמת הסטרימינג הפופולרית.

״מופע שנות ה-70׳״ שודרה ברשת ״פוקס״ האמריקנית במשך 8 עונות, מ-1998 ועד 2006, והיא הכירה לעולם התרבות מספר שחקנים שיטפחו בהמשך קריירות משחק מצליחות בהוליווד, ובראשם אשטון קוצ׳ר ומילה קוניס (שאף הפכו לזוג במציאות, שנים לאחר שגילמו אחד בסדרה). הסדרה סיפרה את סיפורם של שישה טינאייג׳רים המתגוררים בעיירה הדמיונית פוינט פלייס, ממאי 1976 ועד ה-31 בדצמבר 1979 - כלומר היום האחרון של שנות ה-70׳.

ב-2002 עלתה סדרת בת של התכנית, בשם ״מופע שנות ה-80׳״, אך זו לא הצליחה לשחזר את ההצלחה של קודמתה. ״מופע שנות ה-90׳״ מצטרפת לגל חידושי סדרות מצליחות מלפני שני עשורים, ביניהם ״סקס והעיר הגדולה״ שתשוב בקרוב גם היא למסכים בפרקים חדשים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר